وجود ایده های خلاقانه برای انجام نورپردازی توسط پروفایل های نور خطی دارای اهمیت فراوانی است و اگر بتوانید از جلوه های خلاقانه و جدید برای انجام نورپردازی و خلق دکوراسیون های مدرن استفاده کنید بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. یکی از شیک ترین تجهیزات نورپردازی، نور خطی توکار است که امروزه محصولات بسیار زیادی در این زمینه تولید می  شوند.

گاهی اوقات خلق ایده های جدید نیازمند دریافت اطلاعات لازم و مشاهده پروژه های انجام شده قبلی توسط دیگران است. بدین ترتیب در صورتی که افراد دیزاینر یک تصور ذهنی قبلی در رابطه با آنچه قرار است انجام دهند داشته باشند می توانند تصمیمات جدیدتر و بهتری را بگیرند. ما در این مطلب ۵ ایده خلاقانه را برای شما پیشنهاد بدهیم تا بتوانید به نتایج جالب تری برسید و دکوراسیون های شیک تری را ارائه دهید. تولید کنندگان بسیاری در جهت تولید پروفیل نور خطی توکار تلاش می کنند و برای جلب رضایت مشتریان فعالیت دارند.

شرکت تولیدی پاخور که سالیان زیادی است در امر تولید پروفیل های نور خطی و لاین نوری روکار سابقه درخشانی کسب نموده است خریداران و مشتریان دائمی را به خود جذب نموده و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است به استاندارد مطلوبی در زمینه تولید دست پیدا کند. این شرکت موفق به دریافت تاییدیه استاندارد از سازمان ذیربط گردیده و این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای محصولات آن است. 

 

نور خطی توکار سقف برای خانه کوچک

برای نورپردازی ایده ای ندارید؟ از این پنج روش استفاده کنید

نورپردازی های توکار برای خانه های کوچک روشی متداول است که باعث می شود محیط بزرگتر به نظر رسیده و با به وجود آمدن نورهای آرامش بخش و غیر مستقیم محیطی جذاب و زیبا پدید بیاید. خانه هایی که دارای مساحت کمی هستند می توانند توسط نورپردازی با استفاده ازنور خطی توکارجلوه نورانی زیبایی یافته و بدین ترتیب افراد با صرف کمترین هزینه نسبت به داشتن دکوراسیون نورانی لاکچری و مدرن اقدام کنند.

این روش نورپردازی در میان دکوراسیون کاران بسیار رایج است زیرا باعث به وجود آمدن جلوه های زیبایی از نور شده و با توجه به اینکه محفظه فلزی پروفیل نور خطی در داخل قسمت های مخفی قرار می گیرد و این پروفیل ها در واقع به صورت توکار نصب می شوند می توانند در به وجود آمدن ظرافت در پروژه نهایی تاثیر بسزایی داشته باشند و تمیزی کار را افزایش دهند. 

 

نورهای لاینی لوستری مناسب فضاهای بزرگ

ساختمان های بزرگ که ارتفاع زیادی دارند با استفاده از نورهای لاینی لوستری مزین می شوند. یکی از ایده های نورپردازی برای تامین روشنایی این ساختمان ها که سقف بلندی دارند این است که نور خطی توکار را به همراه پروفیل نور خطی لوستری به کار گرفته و از طریق تلفیق این دو عنصر شیک ترین دکوراسیون را به وجود بیاورید. در ادامه مزایای بکارگیری این نورها را به عنوان لوستر مطرح خواهیم کرد:

  • مکانی را تصور کنید که وسعت زیادی داشته و از سقف بلندی برخوردار است. به کار بردن نوع خطی لوستری در این فضا باعث می شود نور با قدرت بیشتری به اجزا تابیده شده و بدین ترتیب روشنایی مطلوبی را داشته باشیم.
  • همچنین آپارتمان ها یا ساختمان هایی که به صورت دوبلکس طراحی شده اند می توانند توسط نور خطی لوستری تزیین شده و قسمت راه پله ها همزمان با بخش نشیمن روشن و زیبا شود.
  • لازم به ذکر است که انتخاب نورهای مناسب برای چنین مکان هایی بایستی با حداکثر دقت انجام شود زیرا در جلوه دهی نهایی بسیار موثر خواهد بود. به عنوان مثال ساختمانی که دارای راه پله های دوبلکس چوبی است می تواند با به کارگیری نور خطی لوستری که با ال ای دی های زرد رنگ تجهیز شده است جلوه بسیار جذابی پیدا کرده و بدین ترتیب زیبایی راه پله ها نیز بیشتر به چشم بیاید.
  • همچنین ال ای دی های سفید رنگ می توانند محیطی مناسب برای مطالعه در ساختمان های سقف بلند به وجود بیاورند و بدین ترتیب افراد پس از مدت زمان زیادی مطالعه دچار خستگی چشم نشوند. 

 

نورپردازی خطی خلاقانه در دیوار اتاق

برای نورپردازی ایده ای ندارید؟ از این پنج روش استفاده کنید

شما می توانید از نور خطی توکار برای تزیین اتاق و تامین روشنایی آن استفاده کنید. به کارگیری ایده های خلاقانه برای تزیین اتاق والدین یا بچه ها با یکدیگر متفاوت است و با توجه به سلیقه اشخاص یا عناصر موجود در فضا شکل می گیرد. استفاده از نور خطی در قسمت سقف اتاق والدین باعث می شود نور را در تمام قسمت ها داشته باشید و از ایجاد سایه جلوگیری کنید.

شما می توانید پروفیل های نور خطی را در گوشه های سقف یا دیوار قرار داده و بدین ترتیب پخش یکدست نور را سبب شوید. همچنین استفاده از پروفیل نور خطی در ابعاد کوچکتر می تواند کاربرد گسترده ای در کمد لباس یا اطراف تخت خواب داشته باشد. به کارگیری نورهای لاینی در قسمت پشت تخت یا زیر آن نیز پراکندگی غیر مستقیم نور را به همراه داشته و جلوه های زیبایی را به وجود می آورد.

انجام پروژه نورپردازی با استفاده از نور خطی توکار در اتاق بچه ها نیز بسیار رواج پیدا کرده است و افراد با استفاده از این محصولات می توانند روشنایی مورد نیاز برای مطالعه یا بازی بچه ها را فراهم آورند. می توانید از پروفیل نور خطی برای تجهیز میز مطالعه یا کمد بچه ها نیز استفاده کنید و بدین ترتیب پروژه های خلاقانه ای را به عرصه نمایش درآورید. 

 

 

زیبایی کف زمین و رستوران با لاین نوری توکار دفنی

امروزه بسیاری از رستوران ها و غذاخوری های سنتی و مدرن با استفاده از نور خطی توکار مزین شده اند و بدین ترتیب فضای آرامش بخش و زیبا را برای مشتریان خود فراهم آورده اند. رستورانی را تصور کنید که در قسمت کف زمین ورودی و بخش های مختلف خود از نورهای خطی دفنی استفاده کرده است و بدین ترتیب خوش آمدگویی فوق العاده ای را برای مهمانان خود رقم زده است.

قطعاً افرادی که با چنین صحنه ای مواجه شوند رغبت بیشتری برای ورود به داخل رستوران پیدا نموده و بدین ترتیب احساس خوشایندی را از حضور در آنجا خواهند داشت. به کارگیری پروفیل در زمین می تواند جذابیت فوق العاده ای را در هنگام قدم گذاشتن در راهروها یا قسمت های مختلف به وجود بیاورد و بدین ترتیب رستوران ها می توانند پذیرای میهمانان بیشتری بوده و بدین ترتیب درآمد بیشتری کسب کنند. 

 

سرویس بهداشتی را با نور خطی بیارایید

برای نورپردازی ایده ای ندارید؟ از این پنج روش استفاده کنید

امروزه یکی از ایده های ترند شده در میان نورپردازان و دکوراسیون کار استفاده از نور خطی توکار در قسمت سرویس بهداشتی است. سرویس بهداشتی می تواند تغییر چشمگیری با استفاده از پروفیل های نور خطی پیدا نموده و از مکانی بی روح به زیباترین بخش ساختمان تبدیل شود. سرویس بهداشتی دارای بخش های گوناگونی است که بستر مناسبی جهت استفاده از نور خطی محسوب می شوند.

به عنوان مثال شما می توانید با نصب پروفیل نور خطی در قسمت پشت آینه یا اطراف روشور دید بهتری را برای افراد فراهم آورده و در صورتی که این پروفیل ها را با استفاده از ال ای دی های رنگی که بیشترین تناسب را با عناصر موجود در فضا داشته باشند تجهیز کنید به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا خواهید کرد.

استفاده از نور خطی توکار در قسمت سقف سرویس بهداشتی نیز می تواند باعث به وجود آمدن نوری آرامش بخش و ملایم گشته که انجام این پروژه ها می تواند باعث پوشانده شدن نواقص معماری در سرویس بهداشتی نیز بشود. 

 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان پروفیل های نور خطی از جمله نور خطی توکار و نور خطی روکار است که سابقه طولانی و درخشانی در این زمینه داشته است. این مجموعه تولیدی با در پیش گرفتن روند رو به رشد همواره استانداردهای به روز و فناوری های جدید را در روند تولید محصولات خود به کار گرفته و از طریق ساخت تجهیزات مرغوب توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.

شرکت تولیدی پاخور برای خریداران و مشتریان خود مشاوره های رایگان را ترتیب داده است که توسط کارشناسان خبره و با تجربه ارائه می گردند. علاقمندان می توانند از طریق تماس با شماره های قرارداد شده در وب سایت با این کارشناسان ارتباط برقرار نموده و تمام سوالات خود را در زمینه انتخاب بهترین محصول متناسب با شرایطی که مد نظر دارند بپرسند.