محصول ترمز پله سمباده ای عموماً برای پله های موجود در داخل ساختمان به کار گرفته می شوند و می توانند اصطکاک لازم را به وجود بیاورند تا هنگامی که افراد در هنگام حرکت بر روی پله ها هستند دچار لغزندگی نگردند. 
شاید تصور کنید ضخامت کم ترمز پله های سمباده ای توانایی لازم را در برقراری ایست حرکت نداشته باشند و هنگامی که تحت تاثیر رفت و آمد قرار بگیرند دچار فرسایش شده و حالت اولیه خود را از دست بدهند. 
اما باید بگوییم این ترمز پله ها در صورتی که درست استفاده شوند و نصب آنها به صورت اصولی انجام شده باشد می توانند انتظارات اشخاص را از داشتن پله های ایمن برآورده ساخته و تا مدت زمان زیادی قابل استفاده باشند. برای اینکه بتوانید اطلاعات کامل تری در مورد این ترمز پله  به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا نکات خرید ترمز پله سمباده ای و ویژگی های اینطور مسئله را بدانید. 

مهم ترین فاکتور در عملکرد استپ پله سمباده ای

ترمز پله سمباده ای

نحوه صحیح عملکرد ترمز پله های سمباده ای بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد که لازم است توسط افراد در نظر گرفته شود. در ادامه به نکته های اشاره خواهیم کرد که با رعایت آنها می توانید بازدهی بیشتری از این ترمز پله دریافت نموده و نیاز به صرف هزینه های بالا جهت خرید محصولات ضد لغزش نداشته باشید. این نکته ها عبارتند از: 

زبری مناسب

ترمز پله سمباده ای مهم ترین فاکتور در عملکرد مناسب این محصول محسوب می شود که لازم است در هنگام خرید ترمز پله سمباده ای به این نکته توجه کامل داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت را به خانه ببرید. 

عدم نصب در محیط خارجی بدون سایبان

نصب ترمز پله های سمباده ای در محیط خارج ساختمان باید در محدوده ای انجام گردد که سایبان داشته باشد و از برخورد اشعه های مضر و فرسایش دهنده خورشید به ترمز پله جلوگیری کند تا طول عمر بیشتری را برای ترمز پله رقم بزند.  

برش به اندازه کافی

هنگامی که اقدام به نصب ترمز پله می کنید لازم است میزان مورد نیاز از استپ پله را به صورت دقیق برش بزنید تا از ایجاد قسمت های اضافی جلوگیری کنید. 

نصب بدون چروک

به کارگیری دقت لازم در هنگام نصب ترمز پله باعث می شود از به وجود آمدن چروک و ناهمواری جلوگیری کرد و بدین ترتیب از گیر کردن قسمت های ناهموار به پای افراد پیشگیری نمود. 

تمیز کردن پله ها قبل از نصب

قبل از اینکه سرگیر پله را نصب کنید لازم است به خوبی پله ها را تمیز کنید تا چسبندگی فوق العاده ای را میان محصول ترمز پله وسطح پله برقرار سازید. 

جلوگیری از نفوذ رطوبت

جلوگیری از مرطوب شدن ترمز پله باعث می شود شرایط برای فرسایش و کاهش چسبندگی فراهم نگشته و بدین ترتیب طول عمر استفاده از ترمز پله بالا برود. 

عرض سرگیر سمباده ای چقدر است؟

ترمز پله سیلیسی

ترمز پله سمباده ای در ابعاد استانداردی تولید می شوند که می توانند احتیاجات شما را از داشتن یک محصول ایمنی مناسب برطرف کنند. این استانداردها بر اساس نیاز افراد مصرف کننده شکل گرفته اند و با توجه به ابعاد انواع پله های موجود در ساختمان ها سنجیده می شوند. در حال حاضر اکثر ترمز پله های سمباده ای پهنای معادل ۵ سانتی متر دارند که این میزان پهنا به خوبی پاسخگوی تردد افراد بر روی انواع پله است. 
پهنای در نظر گرفته شده برای این ترمز پله باعث می شود کفش افراد به خوبی بر روی آن قرار گرفته و تماس مطلوبی با سطح زبر روی آن داشته باشد و بدین ترتیب رفت و آمد ایمن تری را رقم بزند. همچنین طول ترمز پله سمباده ای تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور حداکثر ۱۵ متر است که شما می توانید با استفاده از آن یک سرویس پله متوسط را تحت پوشش قرار داده و مجدداً نیاز به خرید ترمز پله سمباده ای نداشته باشید. 
همچنین شما می توانید با ارائه ابعاد و تعداد پله ها و همچنین دریافت مشورت و راهنمایی از متخصصین پاخور میزان ترمزله مورد نیاز خود را سفارش داده و دریافت کنید. لازم به ذکر است که ارتفاع ترمز پله های سمباده ای نیز حداکثر یک میلیمتر است که این ارتفاع باعث می شود محصول به راحتی بر روی سطح مورد نظر بچسبد. 

چسبندگی بیشتر با شاسی کاغذی

قسمت شاسی ترمز پله های سمباده ای از کاغذ مخصوصی تشکیل شده است که دارای ساختار منحصر به فردی است. در هنگام خرید ترمز پله سمباده ای لازم است به این نکته توجه کنید و محصولی را خریداری کنید که با داشتن این شاسی عملکرد بهتری را داشته باشد. شاسی کاغذی بیشترین چسبندگی را با چسب قرار داده شده در پشت ترمز پله برقرار نموده و از این طریق هیچ نگرانی بابت کنده شدن سطح زبر از این شاسی وجود نخواهد داشت. 
همچنین این شاسی تشکیل شده از کاغذ با کیفیت بوده که تحت فرایندهای خاصی محکم شده است و به راحتی پاره نمی شود. به همین علت است که این ترمز پله می تواند در شرایط مناسب برای مدت زمان زیادی تحمل وزن را داشته باشد و به کار خود ادامه دهد. اما باید توجه کنید که نفوذ رطوبت ممکن است به بخش کاغذی ترمز پله صدمه بزند و کارایی آن را با خدشه مواجه کند. 

خرید ترمز پله قیمت مناسب از فروشنده اصلی

قیمت ترمز پله در بازار امروز توسط فروشندگان مختلف ارائه می شود که از آنجا که این قیمت ها رقابتی شده اند ممکن است فروشندگان سودجو اقدام به عرضه محصولات بی کیفیت با قیمت های پایین تر نمایند. همین امر سبب شده است که خریداران به دنبال یافتن فروشندگان اصلی و تولید کنندگان معتبر باشند تا بتوانند ترمز پله های با کیفیت را با قیمت پایین تری تهیه کنند. 
راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که از آن جمله می توان به بررسی سابقه تولید کننده و شهرت آن در میان مردم اشاره کرد. افرادی که از یک شرکت معتبر خرید می کنند می توانند با ارائه اطلاعات در مورد کیفیت جنس دریافت شده آگاهی مناسبی را در اختیار افراد دیگر قرار دهند و بدین ترتیب شما خواهید توانست با انجام یک پرس وجوی ساده فروشنده اصلی و معتبر را پیدا کنید. 
بدین ترتیب مجبور به پرداخت هزینه های اضافی به دلالان و واسطه ها نخواهید بود و خرید ترمز پله سمباده ای را از تولید کننده اصلی که همان فروشنده دست اول است انجام خواهید داد. 

شرکت تولیدی پاخور

یکی از روش های هوشمندانه برای خرید ترمز پله سمباده ای یافتن فروشنده پرسابقه و مطمئن است تا بتواند احتیاجات شما را از داشتن یک ترمز پله مرغوب و با کیفیت برآورده سازد. پیشنهاد ما شرکت تولیدی پاخور است زیرا این مجموعه تولیدی سالیان زیادی است که توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید و بدین ترتیب شهرت بسیاری پیدا کرده است. این رضایتمندی از طرف خریداران باعث می شود که مجموعه تولیدی دائماً در حال ارتقاء سطح کیفی محصولات خود باشد و در جهت افزایش تنوع های آنها تلاش کند. 
شرکت تولیدی پاخور تجهیزات صنعتی و پیشرفته ای را در اختیار دارد که با استفاده از آنها ترمز پله های با کیفیت را تولید نموده و در اختیار متقاضیان قرار داده است. خرید ترمز پله سنباده ای از شرکت تولیدی پاخور می تواند برای شما کاهش هزینه ها را به همراه داشته باشد زیرا این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر مناسبی دارد و بدین ترتیب شما مجبور نخواهید بود در بازه های زمانی کوتاه مدت نسبت به تعویض آن اقدام کنید. 
اگر مایلید از جدیدترین قیمت این ترمز پله آگاهی پیدا کرده و دیگر محصولات این شرکت معتبر تولیدی را ببینید به فروشگاه آنلاین شرکت تولیدی پاخور مراجعه نمایید و یا از طریق پل های ارتباطی قرار داده شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.