ترمز پله از کجا بخرم؟ این سوالی است که اخیراً ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول نموده است و اکثر مدیران و صاحبان ساختمان ها برای اینکه بتوانند از جان افراد در برابر سر خوردن بر روی راه پله ها محافظت کنند به دنبال خرید ترمز پله با کیفیت هستند. به وجود آمدن یک معبر مطمئن در راه پله ها اساسی ترین و اولین تصمیمی است که یک مدیر ساختمان باید داشته باشد.

محصول ترمز پله نه تنها امنیت را برای تردد افراد به ارمغان می آورد بلکه علاوه بر آن استفاده از این محصول می تواند دلالت بر دوام راه پله و حفظ مصالح به کار رفته شده در ساخت آن داشته باشد. همانطور که می دانید ترددهای سنگین و طولانی مدت بر روی راه پله ها باعث می شود راه پله دچار آسیب شده و قسمت سطح پله ها یا لبه آنها دچار پریدگی گردد.

یکی از راهکارهای متداول و قطعی برای اینکه بتوانید پله های گران قیمت خود را از آسیب در امان بدارید این است که از ترمز پله استفاده کنید و با یک تیر دو نشان را بزنید. ترمز پله با قرار گرفتن در سطح پله ها یا لبه آنها می تواند پوشش مناسبی برای پله محسوب شده و بدین ترتیب ضربات و فشار ناشی از کفش افراد یا اشیای مختلف را به خود جذب کند.

بدین ترتیب سطح پله در امان مانده و آسیب نخواهد دید. همچنین استفاده از ترمز پله باعث ایجاد امنیت در هنگام بالا و پایین رفتن افراد از پله ها گشته و بدین ترتیب از به وجود آمدن خسارات مالی و جانی جلوگیری گردد. 

 

تفاوت ترمز پله های جدید و قدیمی

فناوری جدید ترمز پله موجب افزایش دوام پله ها شده است

تجهیزات قدیمی که برای تامین امنیت در راه پله ها مورد استفاده قرار می گرفتند کارایی لازم را نداشته و از مواد ساخته می شدند که نمی توانستند اصطکاک و بازدارندگی لازم را برای افراد به ارمغان بیاورند. بنابراین در سال های اخیر با به وجود آمدن ترمز پله های جدید اشخاص زیادی برای یافتن پاسخ سوال ترمز پله از کجا بخرم؟

به فکر فرو رفته اند و به دنبال فروشنده های معتبر و با تجربه هستند تا بتوانند ترمز پله با کیفیت و با دوام را تهیه کنند. به کار بردن دقت لازم در خرید ترمز پله اصل و با کیفیت باعث می شود بتوانید اطمینان حداکثر از عدم وجود خطر برای افراد تردد کننده بر روی راه پله ها را به دست بیاورید و بدین ترتیب از به وجود آمدن خسارات جانی و مالی جلوگیری کنید.

ترمز پله های قدیمی با استفاده از مواد گوناگون مانند چوب یا پلاستیک تولید می شدند که این مواد پس از مدت زمان کوتاهی دچار فرسایش شده و حالت فیزیکی اولیه خود را از دست می دادند. بدین ترتیب ممکن بود خود ترمز پله نیز عاملی برای سر خوردن افراد محسوب شده و امنیت بسیار کمی را به ارمغان بیاورد.

اما ترمز پله هایی که امروزه توسط شرکت های معتبر از جمله شرکت تولیدی پاخور تولید می شوند دارای شاسی آلومینیومی هستند که توسط مهندسان با تجربه و کارکنان زبردست و همچنین استعانت از ماشین آلات پیشرفته و مدرن ساخته شده اند. این ترمز پله ها برای مدت زمان زیادی قابل استفاده بوده و بر اثر فشار، ضربه یا عوامل جوی تغییر حالت پیدا نمی کنند.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که ترمز پله هایی که جدیداً وارد بازار می شوند بازدهی بالاتری نسبت به نمونه های قدیمی داشته و طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده اند. 

 

 علت دوام زیاد ترمز پله آلومینیومی

همانطور که گفته شد ترمز پله های جدید از شاسی آلومینیومی ساخته شده اند که با نام ترمز پله آلومینیومی نیز شهرت دارند. استفاده از آلومینیوم آنادایز شده در ساختار این ترمز پله ها باعث می شود دوام زیادی داشته باشند و در مقابل اکسید شدن با اکسیژن و همچنین تغییر حالت فیزیکی در زمان مواجه با ضربه یا فشار استقامت بالایی داشته باشند.

فرایند آنادایزاسیون انجام گرفته بر روی آلومینیوم موجب سبک شدن آن گردیده و بدین ترتیب نصب ترمز پله بسیار راحت انجام می شود و وزن کم آن عملکرد بهینه تری را ارائه خواهد داد. ترمز پله از کجا بخرم؟ این سوالی است که برای ترمز پله های آلومینیومی نیز مطرح می شود و از آنجا که نمونه های تقلبی این محصول در بازار موجود هستند و ممکن است افراد تحت تاثیر تبلیغات فروشندگان غیر معتبر قرار گرفته و اجناس غیر اصل را خریداری کنند لازم است دقت کافی را در هنگام خرید داشته باشید تا ترمز پله با کیفیت را به خانه ببرید.

شرکت تولیدی پاخور با راه اندازی یک وب سایت قدرتمند در اختیار شماست تا بتوانید انواع ترمز پله های با کیفیت و اصل را با داشتن فرصت کافی انتخاب نموده و سفارش دهید. 

 

چه کنیم که ترمز پله تابدار نشود؟ 

فناوری جدید ترمز پله موجب افزایش دوام پله ها شده است

نصب ترمز پله فرایند پیچیده ای نیست و شما می توانید با انجام چند مرحله ساده ترمز پله را در مکان مورد نظر نصب کنید. مراحل انجام نصب و اجرای ترمز پله به قرار زیر است که با رعایت کردن آنها می توانید از تابدار شدن ترمز پله جلوگیری نموده و این محصول را به خوبی بر روی پله ها فیکس کنید: 

  • در مرحله اول لازم است سطح پله ها را به خوبی از رطوبت و روغن و سایر مواد لغزنده پاک کنید که برای این کار می توانید از مواد شوینده نیز استفاده نموده و بدین ترتیب محیط مساعد برای چسباندن استپ پله فراهم نمایید. 
  • در مرحله دوم لازم است ترمز پله را به اندازه پله ها و مقداری که نیاز دارید برش داده که برای این کار می توانید از برش دهنده های مناسب مانند قیچی یا سنگ فرز استفاده کنید. به کارگیری دقت لازم جهت تعیین ابعاد ترمز پله برای نصب در پله ها از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که پیش از حد برش داده شود ممکن است باعث ایجاد تاب یا موج در قسمت های وسط ترمز پله گردد. 
  • مرحله سوم مربوط به آغشته نمودن ترمز پله به چسب است و شما می توانید با به کارگیری چسب آهن یا پلی اورتان و مالیدن آنها در قسمت پشت ترمز پله و همچنین سطح پله ها هر دو سطح را برای چسبیدن آماده کنید. 
  • در مرحله آخر بایستی ترمز پله را برای پله ها بچسبانید و با اعمال فشار مناسب آن را به خوبی در مکان مورد نظر فیکس کنید. اگر فاصله لازم و یکسان را از لبه پله رعایت نکنید ممکن است ترمز پله به صورت تاب دار نصب شده و خطرات بیشتری را به دنبال خواهد داشت. معمولا فاصله ترمز پله بدون نبشی از لبه پله در حد یک سانتی متر در نظر گرفته می شود. 

 

ترمز پله از کجا بخرم؟ 

با توجه به موارد گفته شده احتمالاً پاسخی برای سوالترمز پله از کجا بخرم؟ دریافت کرده اید اما باید بگوییم همیشه انجام یک خرید ارزان قیمت نتیجه مطلوب به همراه نخواهد داشت و ممکن است جنس ارزانی که خریداری می کنید کیفیت مطلوبی نداشته باشد و انتظارات شما را از داشتن ترمز پله مرغوب برآورده نسازد.

بنابراین برای خرید ترمز پله بایستی به دنبال فروشنده های معتبر و پرسابقه بگردید. بررسی نظرات خریداران قبلی نیز می تواند شما را در طی کردن صحیح این مسیر کمک کند. عدم خرید ترمز پله از واسطه ها نیز می تواند یک قدم اصلی در مسیر انجام یک خرید بدون نقص محسوب شده و شما را به محصولات اصیل و با کیفیت برساند. خرید ترمز پله از واسطه ها باعث می شود افزایش هزینه ها را به دنبال داشته باشید و علاوه بر آن محصول با کیفیتی دریافت نکنید. 

 

شرکت تولیدی پاخور

فناوری جدید ترمز پله موجب افزایش دوام پله ها شده است

ترمز پله از کجا بخرم؟ اگر با وجود مطالب گفته شده هنوز در انتخاب فروشنده مناسب جهت خرید ترمز پله تردید دارید باید بگوییم شرکت تولیدی پاخور یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تولید کنندگان ترمز پله در سطح کشور است که مشتریان دائمی زیادی دارد. با انجام یک پرس وجوی ساده از کسانی که محصولات شرکت تولیدی پاخور را استفاده کرده اند می توانید به نتایج مطمئنی دست پیدا کرده و نسبت به خرید ترمز پله آلومینیومی از این مجموعه تولیدی درنگ نکنید.

ارسال به موقع و ارسال رایگان برای خریدهای عمده از تعهدات کاری این مجموعه محسوب شده و رفاه حال مشتریان را در پی خواهد داشت. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان جهت انجام مشاوره های رایگان بهره ببرید.