ترمز پله سمباده ای با دارا بودن ضخامتی حرفه ای و مناسب می تواند بر روی هر سطحی قرار گرفته و اصطکاک لازم را به وجود بیاورد. همانطور که می دانید هرچه میزان تردد بیشتر باشد نیاز به نصب ترمز پله با ضخامت بیشتری احساس می گردد.

ترمز پله های پر قطر گران تن هستند و نیاز به صرف هزینه بیشتری دارند. اما افرادی که دارنده ساختمان های کوتاه بوده و فضای مورد نظر تردد بالایی را تجربه نمی کند می توانند با صرف هزینه ای نه چندان زیاد نسبت به خرید ترمز پله اقدام نموده و امنیت ساکنین را فراهم آورند. خرید ترمز پله سمباده ایتوسط این اشخاص می تواند تمام اهداف ایجاد امنیت را برآورده ساخته و علاوه بر آن کاهش چشمگیری هزینه ها را در پی داشته باشد.

یکی از مشتریان ثابت ترمز پله های سمباده ای مدارس هستند که بودجه چندان زیادی برای خرید ترمز پله ندارند. مراکز این چنینی می توانند با تهیه این محصول علاوه بر ایجاد کنترل بر روی سرعت رفت و آمد دانش آموزان بر روی پله ها، مجبور به پرداخت مبالغ سنگین نباشند.

این محصول در ابعاد گسترده و جزئی به فروش می رسد و تهیه آن به صورت کلی به راحتی امکان پذیر است زیرا این  ترمز پله وزن زیادی نداشته و فارش دهنده می تواند پس از مدت بسیار کوتاهی محصول مورد نظر را تحویل بگیرد. از آنجا که این استپ پله ها شرایط نگهداری خاصی لازم ندارند می توان آنها را برای مدت زمانی طولانی نگهداری کرد. 

ایمنی تردد در کل ساختمان با کمترین هزینه

ترمز پله سمباده ای اجرا شده در آپارتمان

ترمز پله سمباده ای ویژگی های مثبت فراوانی دارد که باعث شده است در میان مردم محبوبیت بالایی داشته باشد. این ترمز پله به راحتی می تواند امنیت افراد را در هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها تامین کند. مشخصاتی که باعث شده اند این محصول تا این حد مورد توجه قرار بگیرد عبارتند از: 

  1. ضخامت کم: ضخامت این ترمز پله در حد چند میلیمتر است و بدین ترتیب می تواند انعطاف پذیری مناسب را در هنگام نصب داشته باشد و به خوبی بر روی سطح مورد نظر بچسبد. 
  2. اشغال فضای ناچیز: هنگامی که این محصول را به صورت عمده خریداری می کنید نگرانی از بابت اشغال فضا نخواهید داشت زیرا این محصول به صورت رولی عرضه می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. 
  3. نگهداری: نگهداری ترمز پله های سمباده ای به راحتی صورت می پذیرد و این محصول تحت تاثیر عوامل جوی دچار فرسایش نمی گردد. 
  4. نظافت آسان: چنانچه ترمز پله سمباده ای را در فواصل زمانی کوتاه و منظم با استفاده از یک مکنده مناسب نظافت کنید همیشه از داشتن ترمز پله ای تمیز و زیبا لذت خواهید برد و نیاز به شستن آن نخواهید داشت. هر چقدر ترمز پله سمباده ای  را کمتر بشویید طول عمر آن افزوده شده و می تواند برای مدت زمان طولانی تری بر روی سطوح باقی بماند.  
  5. نصب راحت: نصب این ترمز پله بسیار راحت است و از آنجا که به صورت پشت چسب دار فروخته می شود می توان با برداشتن محافظ چسب آن را به راحتی بر روی پله ها چسباند. 

رنگ جدید ترمز پله سمباده ای

ترمز پله سمباده ای معمولا در رنگ مشکی تولید می شود و بیشتر تولید کنندگان این محصول انتخاب رنگ مشکی را در اولویت قرار می دهند.  دلیل برگزیدن مشکی این است که کمتر دچار کثیفی شده و نیاز به نظافت در بازه های زمانی بلند مدت خواهد داشت. همانطور که می دانید انجام نظافت های مکرر با استفاده از آب می تواند به ترمز پله آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد. 

بنابراین بایستی از رنگ های تیره برای ساخت این محصول استفاده شود تا کمترین تاثیرپذیری را از آلودگی های موجود در محیط داشته باشد. بدین ترتیب ظاهر زیبای ترمز پله نیز حفظ شده و می توانید همیشه از داشتن پله های زیبا لذت ببرید. شرکت تولیدی پاخور با استفاده از رنگ مشکی مرغوب و با کیفیت این محصول را تولید می کند و خریداران می توانند بدون داشتن نگرانی از بابت از بین رفتن زود هنگام رنگ ترمز پله سنباده ای نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

اصلی ترین خریداران ترمز پله های سمباده ای

ترمز پله سمباده ای

ترمز پله سمباده ای  سالانه توسط افراد زیادی خریداری می شود و مشتریان این محصول برای بارهای بعدی نیز برای ثبت سفارش آن اقدام می کنند.  کارایی این ترمز پله به حدی است که می تواند پاسخگوی کاربردهای مختلف باشد و به همین دلیل است که به عنوان یک وسیله کار راه انداز اهرمی جهت ایجاد امنیت در راه پله ها به شمار می رود. اما اگر بخواهیم اصلی ترین خریداران این محصول را معرفی کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم: 

  1. مدارس: مدارس با صرف بودجه ای نه چندان زیاد می توانند راه پله های خود را ایمن کنند و از طریق خرید این ترمز پله به هدف ایجاد امنیت تردد جهت حفظ سلامت دانش آموزان دست پیدا نمایند. 
  2. ساختمان های کمتر از ۵ طبقه: ساختمان هایی که ارتفاع زیادی ندارند و تردد بالایی در آنها صورت نمی پذیرد از طریق چسباندن این ترمز پله بر روی راه پله ها ایمن سازی گشته و می توانند نسبت به دریافت گواهینامه پایان کار اقدام کنند. 
  3. مراکز آموزشی: بسیاری از مراکز آموزشی که بودجه لازم برای خرید ترمز پله های آلومینیومی و گران قیمت را ندارند می توانند از طریق سفارش این محصول ایمن سازی لازم را در قسمت های مختلف برقرار سازند. 
  4. دانشگاه: تنها راه پله های دانشگاه نیست که با استفاده از ترمز پله ایمن می شود بلکه می توان این محصول را در قسمت های راهرو یا مکان های مخصوص رفت و آمد معلولین نیز به کار گرفت. 

چه مقدار چسب برای نصب ترمز پله لازم است؟

ترمز پله سمباده ای از طریق مالیدن چسب بر روی سطح راه پله فیکس می گردد و برای مدت زمان زیادی قابل استفاده است. قوی ترین چسب هایی که امروزه در بازار موجود هستند چسب آهن یا پلی اورتان بوده که برای چسباندن این ترمز پله بهترین گزینه محسوب می شوند.

اما نکته قابل ذکر این است که برای چسباندن این محصول نیازی به استفاده بیش از حد از چسب ندارید. تنها لازم است قسمت سطح پله ها را با استفاده از لایه نه چندان ضخیمی از چسب بپوشانید و سپس نوار ترمز پله را بر روی آن قرار دهید.

توجه داشته باشید که به کارگیری چسب زیاد موجب افزایش ارتفاع ترمز پله شده و ممکن است نتیجه برعکس به همراه داشته باشد و به پای افراد گیر کند و بدین ترتیب باعث افتادن آنها شود. امروزه بیشتر ترمز پله های سمباده ای به صورت پشت چسب دار تولید می شوند که کار را برای افراد نصاب راحت کرده اند و این اشخاص می توانند تنها با برداشتن روکش چسب استپ پله را در قسمت مورد نظر بچسبانند. 

شرکت تولیدی پاخور

ساخت ترمز پله سمباده ای با کیفیت و درجه یک نتیجه تلاش و تخصص مدیران شرکت تولیدی پاخور است که تمام هم و غم آنها رضایت مشتری بوده و با استعانت از خداوند متعال توانسته اند محصولی مرغوب را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مجموعه تولیدی پاخور با در نظر گرفتن طرح هایی پیچیده و حساب شده برای داشتن آینده ای روشن تر در زمینه محصولات ترمز پله فعالیت می کند و امیدوار است در آینده ای نه چندان دور به این هدف دست یابد. شرکت تولیدی پاخور موفق شده است در انجمن های صنفی معتبر عضو شده و به دریافت تاییدیه های استاندارد نائل بیاید. این سابقه درخشان و پیشینه حرفه ای نشانگر کیفیت عملکرد این مجموعه بوده و دقت در ساخت محصولات را به نمایش می گذارد.

به کارگیری استاندارد در روند تولید محصول توسط شرکت تولیدی پاخور برای ترمز پله سمباده ای محصولی با دوام و مرغوب را نتیجه داده است تجربه خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. بهره گیری از تخصص افراد دانش یافته و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر در این مجموعه تولیدی خود نشانگر بی نقص بودن فعالیت های گوناگون در بخش های مختلف این شرکت است.

شرکت تولیدی پاخور در همایش ها و نمایشگاه های مختلف شرکت می کند و با افتخار محصولات و تولیدات خلاقانه و مرغوب خود را ارائه می دهد. برای ثبت سفارش محصول و بهره گیری از راهنمایی های کامل کارشناسان ما تماس بگیرید.