کفپوش استخری که از جنس پی وی سی تهیه می شود یکی از اجزای جدایی ناپذیر در استخر به شمار آمده و باعث می شود امنیت افراد تردد کننده تامین گردد. همانطور که می دانید افراد مراجعه کننده به استخر نباید از دمپایی یا پاپوش های ضد لغزش در تمام نقاط استخر استفاده کنند. بنابراین وجود کفپوش استخری مشبک ضد لغزش در این قسمت ها یک نیاز ضروری محسوب شده و استخرهایی که چنین امکانی را نداشته باشند قابلیت استفاده را نخواهند داشت زیرا ممکن است خطرات جانی برای افراد به وجود بیاورند.

کفپوش استخری با در نظر گرفتن شرایط افراد حاضر در استخر تولید شده است و طراحان این محصول تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند حداکثر امنیت را برای کسانی که برای شنا مراجعه می کنند به ارمغان بیاورند. ویژگی های منحصر به فرد و جذاب این کفپوش ها باعث شده است محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کنند.

قیمت این کفپوش نسبت به بازدهی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه بوده و تمام اقشار جامعه می توانند آن را تهیه کنند. این محصول تا مدت زمان زیادی نیاز به تعویض نداشته و از دوام بالایی برخوردار است و به همین دلیل خریدار می تواند بدون داشتن نگرانی از آسیب دیدن آن کفپوش را در محل مورد نظر نصب کند. کفپوش ها در رنگ های مختلف و ابعاد گوناگون تولید می شوند تا خریداران بتوانند بر حسب سلیقه یا هماهنگی با محیط اطراف نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام نمایند. 

جنس کفپوش های استخری چیست؟

کفپوش استخری پی وی سی

کفپوش استخری با استفاده از موادی ساخته می شود که در مقابل آب و رطوبت تحت تاثیر قرار نگرفته و دچار زنگ زدگی یا افت عملکرد نشوند. این کفپوش ها معمولاً با استفاده از ماده پی وی سی که بهترین عنصر شناخته شده برای مقابله با رطوبت است تولید می گردند.

پی وی سی از طریق به هم پیوستن مولکول های پلیمر به وجود می آید که دوام بسیار بالایی دارد و تحت شرایط جوی مختلف از جمله گرما یا سرما حالت اولیه خود را از دست نداده و همچنان مقاوم باقی خواهد ماند. بنابراین به کارگیری این ماده جهت تولید کفپوش استخری  تصمیمی درایتمندانه بوده و بر اثر انجام تحقیقات و پژوهش های مختلف صورت پذیرفته است.

این کفپوش ها در ابعاد مختلف تولید می شوند تا کاربر بتواند به راحتی از آنها در هر مکانی که خواسته باشد استفاده کند. نکته قابل ذکر این است که بهتر است به کارگیری این محصول در مکان های روباز صورت نپذیرد زیرا ماده پی وی سی در برابر اشعه خورشید ممکن است تغییر حالت داده و شکننده شود. بنابراین پیشنهاد می شود در قسمت هایی که از کفپوش سی وی سی استفاده کرده اید سایبان نصب کنید تا بر طول عمر محصول بی افزایید. 

چه موقعی کفپوش را تمیز کنیم؟

کفپوش استخری نیز مانند دیگر کفپوش ها نیاز به نظافت دارد و در صورتی که نظافت آن به صورت مکرر انجام نگردد ممکن است محل تجمع رطوبت و در نتیجه رشد باکتری و قارچ شود. این باکتری ها می توانند بیماری های مختلفی را برای انسان ها به وجود بیاورند و زمینه ساز مشکلات متعددی گردند. در ادامه زمان هایی را که کفپوش نیاز به نظافت دارد برای شما شرح خواهیم داد: 

  • انتهای هر روز: استخرهایی که پذیرای مراجعه کنندگان زیادی هستند معمولا از لحاظ نظافت به رسیدگی بیشتری نیاز دارند. انجام عملیات نظافت با استفاده از شیلنگ آب  در انتهای هر روز و پس از استفاده افراد از محیط استخر در این مکان ها الزامی بوده و موجب می شود رطوبت گیر افتاده در کفپوش خارج شود. 
  • جرم گیری هفتگی: علاوه بر نظافت روزانه نیاز به انجام یک جرم گیری به صورت هفتگی نیز احساس می شود و با این کار می توانید از تجمع رطوبت و ایجاد جرم های ضخیم در قسمت بیرونی یا داخلی کفپوش جلوگیری کنید. 
  • جابجایی ماهانه: هر ماه یکبار نسبت به جابجایی کفپوش استخری و قرار دادن آن در معرض هوای آزاد اقدام کنید تا بدین ترتیب هرگونه میکروب و باکتری احتمالی موجود در آن را از بین ببرید.

نحوه ایجاد اصطکاک در تردد

کفپوش استخری که با استفاده از ماده پی وی سی تولید شده است اصطکاک مناسبی را فراهم می آورد. اصطکاک مذکور می تواند سبب بازدارندگی مطلوبی برای ترددهای سریع محسوب شده و از لیز خوردن مراجعه کنندگان پیشگیری می کند. اما یک ویژگی جذاب و پر بازده که در این کفپوش ها وجود دارد طرح های نقش بسته بر روی آنها است.

امروزه کفپوش های با کیفیت و مرغوب که روند تولید آنها بر اساس استاندارد صورت گرفته است با استفاده از طرح بندی های مختلف ساخته می شوند. وجود این طرح ها در کفپوش موجب می شود افراد به هنگام قرار دادن پای خود بر روی آن اصطکاک بیشتری را تجربه کنند و سطح کفپوش به صورت صاف و ناهموار باقی نماند.

این ناهمواری موجب می شود فرد به راحتی بتواند سرعت خود را کنترل کرده و به راحتی بر روی کفپوش قدم بردارد و حتی نیاز به پوشیدن پاپوش های ضد لغزش نداشته باشد. بدین ترتیب می توان گفت طراحی کفپوش استخری  به گونه ای صورت پذیرفته است تا فرد استفاده کننده بتواند در امنیت کامل وارد استخر شده و در قسمت های مختلف آن گام بردارد و نگرانی از بابت لغزش یا ایجاد آسیب در اندام های مختلف خود نداشته باشد. 

خرید کفپوش استخری شیک و بادوام

کفپوش استخری پی وی سی

خرید کفپوش استخری مناسب و با دوام نیازمند انجام بررسی های دقیق و جستجو برای یافتن فروشنده معتبر است. امروزه انجام خرید اینترنتی باعث شده است افراد بتوانند بدون فوت وقت زیاد محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. اما ممکن است همین بستر اینترنتی باعث شود در دام افراد سودجو بیفتید  محصولات بی کیفیت و نامرغوب را بخرید. یک خرید کامل زمانی صورت می پذیرد که بتوانید تعامل مناسبی با فروشندگان پرسابقه و حرفه ای برقرار کنید.

این فروشندگان می توانند محصول مورد نظرتان را در ابعاد جزئی یا عمده در اختیار قرار دهند و بدین ترتیب اعتمادسازی میان مشتری و تولید کننده به وجود خواهد آمد. معمولا فروشندگانی که خود به عنوان تولید کننده کفپوش استخری  مشغول فعالیت هستند بهترین گزینه برای انجام خرید محسوب می شوند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی شرکت تولیدی پاخور انواع محصولات تولید شده توسط این مجموعه را ببینید.

عکس های محصولات موجود در قسمت فروشگاه کمک زیادی به انجام انتخاب درست به شمار می رود و در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید امکان برقراری ارتباط با کارشناسان حرفه ای و با تجربه وجود دارد. 

شرکت تولیدی پاخور

کفپوش استخری با استفاده از مواد ساخته می شود که اثرات مخربی بر محیط زیست ندارند. شرکت تولیدی پاخور با توجه به این موضوع و در اولویت قرار دادن ساز و کار طبیعت محصولاتی را در اختیار مشتریان قرار دهد که زیست مخرب نباشند.

این شرکت تولیدی در طی چندین سال سابقه حرفه ای خود توانسته است معایب مدل های قدیمی کفپوش استخری را برطرف نموده و محصولی مدرن و همه چیز تمام را ارائه دهد. مجموعه تولیدی پاخور با خلق ایده های نوآورانه مشارکت افراد متخصص و حرفه ای را برانگیخته و بدین ترتیب کارکنان مشغول در این شرکت تولیدی بزرگ توانسته اند روند کامل و بدون نقصی را در تولید محصولات به پیش بگیرند. شرکت تولیدی پاخور درصدد است تا بتواند فعالیت های خود را در صنایع گوناگون گسترش داده و با همین روند افزایشی به جلو پیش برود.

بیان فعالیت ها و قابلیت های شرکت تولیدی پاخور در این مقاله نمی گنجد اما می توانیم اطمینان کامل را به خریداران بدهیم که با تهیه کفپوش استخری تولید شده توسط این شرکت می توانید برای مدت زمان زیادی از محصولی با کیفیت و با دوام لذت ببرید. کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت تولیدی پاخور همواره منتظر تماس شما هستند تا بتوانند با حوصله و خوش اخلاقی به تک تک سوالات شما پاسخ بدهند.