با بالا رفتن تعداد حوادث و میزان خسارات جانی و مالی که به افراد وارد می شود قطعاً ضرورت استفاده از ترمز پله نیز برجسته تر خواهد شد. قیمت ترمز پله لاستیکی و دیگر استپ پله ها نیز چندان زیاد نیست که افراد نتوانند از عهده خرید آنها بر بیایند. بنابراین خرید این محصول و ایمن سازی راه پله ها به راحتی صورت پذیرفته و نمی توان در انجام آن تعلل نمود.

در میان اجناس موجود در بازار یافتن با کیفیت ترین و با دوام ترین جنس ترمز پله نیازمند این است که به خوبی دقت کنید و بررسی های لازم را انجام دهید. نجات جان افراد و حفاظت آنها در برابر آسیب ها آنقدر اهمیت دارد که مسئله زمان مطرح نخواهد بود و هر چقدر برای یافتن استپ پله مرغوب زمان بگذارید می توانید محصولی با کیفیت تر و دارای عملکرد بهتر را خریداری کنید.

هر چقدر ترمز پله خریداری شده دارای سطح کیفی بالاتری باشد و و استانداردها در روند تولید آن رعایت شده باشند می تواند دوام بیشتری داشته و به خوبی اصطکاک لازم را میان پله و پای افراد به وجود بیاورد. ترمز پله هایی که جدیداً تولید می شوند با استفاده از متریال پیشرفته ساخته شده اند که به راحتی تحت تاثیر عوامل فیزیکی قرار نگرفته و می تواند پاسخگوی حجم زیادی از تردد باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با آناتومی ساختار پله و کاربرد آن آشنا کنیم. چنانچه نیاز به اطلاعات کامل تری در رابطه با استپ پله دارید و اگر مایلید در موردقیمت ترمز پله لاستیکی و انواع ترمز پله آگاهی پیدا کنید تا آخر این مطلب با ما همراه شوید. 

کاهش آمار مصدومین با نصب ترمز پله

ترمز پله آلومینیومی دوبل اجرا شده در فضای مسکونی 

افرادی که از راه پله ها استفاده می کنند معمولا پای خود را در قسمت لبه پله قرار می دهند و بدین ترتیب می توان گفت بیشترین آسیب ها از همان قسمت برای اشخاص به وجود می آید. بنابراین به کارگیری محصولات ایمنی با کیفیت در قسمت لبه پله ها می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش صدمات جانی ناشی از تردد برای راه پله داشته باشد.

اما گاهی اوقات کمبود بودجه باعث می شود ذهن خود را از تهیه این محصول منحرف کنید اما باید بگوییم قیمت ترمز پله لاستیکی مدرن و امروزی انقدر زیاد نیست که نتوانید نسبت به تهیه آن اقدام کنید. برای اینکه بتوانید پله ها را ایمن کنید نیازی به خرید مقدار زیادی ترمز پله برای پوشش دادن تمام سطح پله نخواهید داشت و تنها می توانید با نصب این محصول در قسمت نبش پله امنیت لازم را به وجود بیاورید.

در بعضی مواقع افراد برای اینکه بتوانند پله ها را ایمن تر کنند از دو ردیف ترمز پله استفاده می نمایند و بدین ترتیب سطح پله ها را نیز عاری از لغزش می کنند. به کارگیری این روش در مکان هایی که از افراد معلول یا بیمار مراقبت می کنند بیشتر نمود پیدا کرده و بدین صورت حرکتی امن را برای آنها به وجود می آورند. 

برای امنیت پله های عریض چه کنیم؟ 

ابعاد پله های استاندارد و همچنین پهنای آنها طبق استانداردهای مشخصی در نظر گرفته می شود و با توجه به ارتفاع ساختمان و نوع مصالح مورد استفاده تعیین می گردد. اما به طور کلی می توان گفت راه پله ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به کاربری که دارند به صورت باریک یا پهن ساخته می شوند.

گاهی اوقات پله ها بسیار پهن هستند و برای ایجاد امنیت و جلوگیری از لغزش در آنها لازم است ترمز پله را با شیوه های خاصی نصب نمایید تا بتوانید حداکثر اصطکاک را در هنگام تردد برای افراد به وجود بیاورید. پله های پهن دارای سطح بیشتری هستند و ممکن است افرادی که در حال رفت و آمد بر روی آنها هستند علاوه بر اینکه پای خود را در لبه پله قرار می دهند از سطح آن نیز استفاده کنند.

بنابراین در صورت خیس بودن یا لغزنده بودن پله احتمال لیز خوردن آنها وجود دارد. در چنین پله هایی می توانید با استفاده از دو یا چند ردیف ترمز پله بازدارندگی مناسب را به وجود بیاورید و از ایجاد هرگونه لغزش خطرناک جلوگیری نمایید. نظافت پله هایی که دارای چند ردیف استپ پله هستند نیز چنان سخت نبوده و شما می توانید با استفاده از یک مکنده مناسب در عرض چند دقیقه آنها را تمیز کنید. 

خطرناک ترین پله ها چه مشخصاتی دارند؟

ترمز پله

پله ها دارای ساختار مشابهی هستند و تمام آنها تقریبا به صورت یک مکعب مسطح ساخته می شوند که دارای یک لبه ۹۰ درجه و تیز هستند. البته گاهی اوقات در قسمت لبه تیز پله ها یک پخی ایجاد می کنند تا آسیب کمتری در هنگام افتادن به وجود بیاورند اما باز هم امکان ایجاد صدمه در افراد در هنگام تردد سریع وجود دارد. در ادامه به معرفی برخی از پله های خطرناک که نیاز به نصب ترمز در آنها به شدت احساس می شود خواهیم پرداخت تا اگر چنین راه پله هایی در ساختمان خود دارید هرچه سریع تر نسبت به نصب استپ پله مناسب در آنها اقدام کنید تا از به وجود آمدن خطرات جانی و آسیب های جسمی جلوگیری کنید: 

  • پله های شیبدار: گاهی اوقات ساختار پله ها به گونه ای است که دارای مقداری شیب هستند و بستر مناسب برای لیز خوردن افراد را به وجود می آورند. چنین پله هایی حتی با وجود اینکه خیس یا لغزنده نباشند هم می توانند سر خوردن افراد گردند بنابراین نصب ترمز پله بر روی آنها امری ضروری تلقی می شود لازم است در اولین فرصت انجام گردد. 
  • پله های سنگی: استفاده از سنگ مرمر در ساخت پله بسیار رایج شده است و از آنجا که این سنگ ها توسط عملیات مخصوصی صیقل داده می شوند لغزنده گردیده و کافی است با قرار گرفتن مقداری رطوبت درصد آسیب را افزایش دهند. همچنین با در نظر گرفتن قیمت ترمز پله لاستیکی می توان از به وجود آمدن خسارات مالی بر اثر ایجاد ضربه بر لبه پله های گران قیمت سنگی جلوگیری کرد. 
  • پله های بدون سایبان: پله هایی که بدون داشتن سایبان و در محیط خارج ساختمان نصب می شوند ممکن است در معرض باران یا سایر عوامل جوی لغزنده شده و باعث افتادن اشخاص در حال حرکت شوند. یکی از موارد ضروری نصب ترمز پله همین راه پله ها هستند. 
  • پله های مارپیچ: بالا و پایین رفتن بر روی پله های مارپیچ مشکل تر از تردد برای پله های معمولی است بنابراین برای جلوگیری از افتادن و سر خوردن افراد لازم است بر روی آنها استپ پله را نصب کنید. 

ضرورت استفاده از ترمز پله برای پله های بدون حفاظ

 

امروزه انواع راه پله در ساختمان های مختلف وجود دارد که با توجه به دیزاین که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای اشکال متفاوتی هستند. بعضی از ساختمان ها دارای راه پله های بدون حفاظ هستند. از آنجا که این نوع راه پله ها ممکن است خطرناک به نظر بیایند توصیه نمی شوند و بهتر است همیشه در کنار راه پله از حفاظ یا نرده استفاده شود.

اما در صورتی که هزینه ای برای خرید نرده ندارید می توانید با در نظر گرفتن قیمت ترمز پله لاستیکی این محصول را خریداری نموده و امنیت را برای پله ها به ارمغان بیاورید. بدین ترتیب افراد که دسترسی به نرده ندارند می توانند تردد امنی را تجربه کرده و تقریبا بدون نیاز به حفاظ یا نرده از پله ها پایین و بالا بروند. 

 شرکت تولیدی پاخور

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای یافتن بهترین قیمت ترمز پله لاستیکی از میان اجناس با کیفیت و درجه یک وقت زیادی را صرف کرده باشید و در بعضی موارد به نتایج مطلوب نرسید. اما باید بگوییم که نگرانی در این رابطه وجود ندارد زیرا شرکت تولیدی پاخور در کنار شماست تا با ارائه محصولات ترمز پله مرغوب انتظارات شما را برآورده سازد و در رسیدن به هدف ایمیل سازی راه پله ها یاری نماید.

این شرکت تولیدی از طریق کمک گرفتن از افراد متخصص و با تجربه توانسته است به فرمولاسیون ساخت ترمز پله های درجه یک و بدون نقص دست پیدا کند و بدین ترتیب مطمئن ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. اگر قصد خرید عمده از شرکت تولیدی پاخور را دارید بهتر است بدانید این مجموعه تولیدی محصولات سفارش داده شده را برای شما به صورت رایگان ارسال می کند و کاهش هزینه ها را برای افرادی که به صورت کلی خرید می کنند به همراه خواهد داشت.

این شرکت معتبر مشتریان زیادی دارد که بدون داشتن نگرانی از بابت قیمت ترمز پله لاستیکی و ترمز پله آلومینیومی نسبت به سفارش آن اقدام می کنند و با توجه به اطمینانی که به این شرکت دارند محصول مورد نظر را خریداری می نمایند. شما عزیزان نیز می توانید از طریق درگاه های ارتباطی قرار داده شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.