یکی از پرطرفدارترین عناصری که در طراحی ساختمان و ایجاد امنیت در آن به کار گرفته می شود سرعت گیر پله است. این محصول از زمانی به وجود آمد که نیاز افراد به وجود اصطکاک بیشتر در راه پله ها افزایش پیدا کرد. 

راه پله ها محیطی مستعد برای ایجاد خطرات مربوط به سر خوردن و لغزش هستند و تردد بر روی آنها بدون وجود وسایل امنیتی لازم ممکن است آسیب های جبران ناپذیر را برای جسم و سلامت افراد داشته باشد. به کارگیری این وسیله در فضاهای عمومی می تواند تا حد زیادی از به وجود آمدن اتفاقات ناگوار و صدمات جلوگیری کند. 

با نصب ترمز پله بر روی سطح راه پله ها می توانید دیزاین محیط تجاری یا اداری را به طور کلی تغییر دهید و قدم بزرگی در افزایش زیبایی محل مورد نظر بردارید. بسیاری از پله ها فرسوده شده اند و نیاز به انجام تغییرات و تعمیرات دارند که یک راه حل ایده آل برای اینکه بتوانید با کمترین هزینه علاوه بر رفع نیاز تعمیر پله امنیت آن را افزایش دهید این است که از سرعت گیر پله استفاده کنید. 

نصب این محصول که با نام استپ پله نیز شناخته می شود نه تنها باعث فرسودگی بیشتر پله ها نمی گردد بلکه از این طریق می توانید استحکام لبه های پله را نیز بالا ببرید و آن را در مقابل تردد مستحکم تر کنید. 

اما باید توجه داشته باشید که برای پله های فرسوده بهتر است از ترمز پله های استفاده کنید که دارای شاسی فلزی هستند و می توانند استقامت لازم را در برابر فشار و ضربه از خود نشان دهند و در هنگام مواجهه با رطوبت زنگ نزنند. 

تامین امنیت مراجعه کنندگان از طریق نصب سرعت گیر پله باعث می شود افراد حس مسئولیت پذیری مسئولین  مربوطه را در محل مورد نظر درک کنند و اشتیاق و رغبت بیشتری برای ماندن و مراجعات بعدی داشته باشند. 

این موضوع برای دارندگان فروشگاه و مکان های تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل این مراکز به عنوان مشتریان اصلی و ثابت این محصولات شناخته می شوند. چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملتری در رابطه با این محصول داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

انواع استپ پله و کاربردهای آن ها

ترمز پله سمباده ای

ترمزگیرهای پله در انواع گوناگونی ساخته می شوند که هر کدام از آنها قادرند پاسخگوی نیازهای مشتریان مختلف باشند. انواع ترمز پلی آلومینیومی که به عنوان با کیفیت ترین و با دوام ترین نوع سرعت گیر پله به شمار می آیند و در کارخانجات تولیدی معتبر و استاندارد تولید می شوند یکی از همین نمونه ها هستند. برخی از انواع رایج و متداول ترمز پله های با کیفیت عبارتند از: 

  • ترمز پله آلومینیومی: ترمز پله های فلزی که با نام ترمز پله آلومینیومی شناخته می شوند با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده تولید می گردند که نوعی فلز مرغوب و فراوری شده است و در برابر ضربه و فشار استحکام زیادی دارد. 
  • ترمز پله با نوار شبتاب فسفری: نصب نوار فسفری بر روی ترمز پله سبب می شود توجه افراد به وجود این محصول جلب شده و دقت بیشتری در هنگام رفت و آمد داشته باشند و همچنین بتوانند مسیر خود را به صورت دقیق تر بیابند. نصب این نوع ترمز پله ها در مکان هایی که از توان یابان نگهداری می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد.  
  • استپ پله سمباده ای: این نوع ترمز پله که به صورت یک سطح زبر و خشن ساخته شده است بر روی پله ها چسبانده می شود و می تواند به خوبی عملیات نگهدارندگی را به وجود آورده و از سر خوردن افراد جلوگیری کند. استفاده از این ترمز پله برای مکان هایی که نیاز به تهیه محصولات ارزان قیمت و به صرفه دارند بهترین ایده و گزینه محسوب می شود.
  •  ترمز پله سیلیسی: این نوع ترمز پله که به دو صورت درجا ریز و نواری تولید می شود اصطکاک مطلوبی ایجاد می کند. دانه های سیلیس موجود در این ترمز پله با گیر کردن به کفش افراد کنترل سرعت آنها را در هنگام تردد بر روی پله ها به دست می گیرد. بدین ترتیب فرد مورد نظر می تواند با آسایش کامل و تعادل لازم بر روی پله ها رفت و آمد کند. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

تأثیر ترمز پله بر کاهش آسیب های ناشی از سقوط

ترمزپله های آلومینیومی

تاثیر بسیار زیادی در کاهش خدمات ناشی از لغزش بر روی پله ها دارند و استفاده از سرعت گیر پله سبب می شود در صورت بروز لغزش و مشکل کمترین حد آسیب به فرد تردد کننده وارد شود. در واقع لبه بسیاری از پله ها حالت ۹۰ درجه و تخت دارد و در هنگام برخورد اعضای بدن ممکن است خدمات عمیقی را به فرد وارد کند. 

به کارگیری ترمز پله سبب می شود برخورد افراد با لبه پله ها با حداقل ضربه و فشار همراه باشد و بدین ترتیب از به وجود آمدن صدمات جدی جلوگیری گردد. 

شرکت تولیدی پاخور

 شرکت تولیدی پاخور در جهت تولید انبوه محصولاتی که برای ایجاد ایمنی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند فعالیت می کند. این مجموعه تولیدی بسیاری از خطرات ناشی از سقوط و لغزش بر روی پله ها را با تولید محصولات با کیفیت خود از جمله سرعت گیر پله  به حداقل رسانده است. 

طراحی سرعت گیرهای پله توسط این شرکت تولیدی به گونه ای انجام پذیرفته است که بیشترین کارایی را داشته باشند و به علت داشتن ابعاد و ضخامت استاندارد می توانند مفیدترین و پربازدهده ترین عملکرد را از خود نشان دهند. 

ترمز پله های فلزی که توسط این مجموعه تولیدی ارائه می شوند دارای ظرافت فراوانی هستند و پس از نصب چنان بر روی پله ها فیکس می گردند که گویی جزئی از خود پله هستند. بنابراین می توان با خیال راحت بر روی این سرعت گیرهای پله تردد نمود و نگرانی از بابت گیر کردن استپ پله به پای افراد وجود نخواهد داشت. 

کارشناسان فنی و خبره مجموعه تولیدی پاخور آماده هستند تا به تمام سوالات شما در زمینه جنس محصولات و همچنین ساختار آنها پاسخ بدهند. چنانچه قصد دارید از محصولات مرغوب شرکت تولیدی پاخور خریداری کنید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس گرفته و قیمت های جدید را دریافت کنید.