قیمت ترمز پلهمسئله ای است که ذهن دارندگان ساختمان یا مراکز تجاری را به خود مشغول کرده است. این اشخاص موظف هستند تامین امنیت افراد را در هنگام تردد بر روی راه پله فراهم آورند و بدین ترتیب از به وجود آمدن خسارت مالی و جانی جلوگیری نمایند.

اما گاهی اوقات ممکن است بودجه لازم برای تهیه محصول استپ پله موجود نباشد و فرد متقاضی با مشکل اقتصادی مواجه گردد. نکته قابل ذکر این است که شرکت های تولید کننده معتبر سابقه حرفه ای در جلب مشتری و تامین رضایت خریداران دارند محصولات متنوعی را تولید می کنند تا بدین ترتیب فرد متقاضی بتواند انتخاب خود را با در نظر گرفتن تنوع گسترده موجود انجام دهد.

بدین ترتیب خواهد توانست از میان انواع قیمت ترمز پله نسبت به انتخاب مناسب ترین گزینه اقدام نموده و با توجه به شرایط مالی خود سفارش را ثبت کند. انواع ترمز پله بر اساس ویژگی های مختلفی که دارد قیمت گذاری شده و به بازار عرضه می گردد.

به عنوان مثال ترمز پله هایی که آپشن های بیشتری دارند مشمول پرداخت هزینه بالاتری هستند. مثلاً محصولی که مقاومت لازم در برابر اشعه فرابنفش خورشید داشته باشد قطعاً از دوام بیشتری برخوردار بوده و تولید کننده قیمت بالاتری را برای آن در نظر گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر ارائه اطلاعاتی دقیق تر در مورد ترمز پله نحوه دریافت قیمت جدید آن را بگوییم. 

مقایسه ترمز پله دوبل و تک کانال

ترمز پله دوبل اجرا شده در فضای باز

ترمز پله هایی که به صورت دوبل یا تک کانال تولید می شوند شامل تفاوت هایی هستند که بر اساس نحوه کاربرد هر یک شکل گرفته اند. در ادامه به بیان برخی از این تفاوت ها اشاره خواهیم کرد تا فرد خریدار بتواند بر اساس قیمت ترمز پله  و اطلاعاتی دقیق، انتخابی سنجیده انجام دهد و از خرید خود لذت ببرد: 

  • پهنا: ترمز پله هایی که به صورت دوبل ساخته می شوند در واقع دارای دو ردیف پی وی سی یا لاستیک در قسمت رویه خود هستند. این دو ردیف توسط یک کانال آلومینیومی از هم جدا شده اند و ترمز پله دوبل را تشکیل داده اند. اما ترمز پله های تک کانال تنها دارای یک ردیف پی وی سی یا لاستیک هستند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این دو ترمز پله از لحاظ پهنا با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و ترمز پله های دوبل پهن تر هستند. 
  • کاربرد:  کاربرد هر یک از این دو ترمز پله متفاوت است و بسته به پهنای پله ها یا میزان تردد تعریف می گردد. گاهی اوقات پله های موجود در ساختمان از نوع بسیار پهن هستند و در صورتی که ترمز پله عریض یا همان دو کانال برای آنها انتخاب نشود ممکن است ایمنی لازم را به همراه نداشته باشند. اما در پله هایی که پهنای زیادی ندارند استفاده از ترمز پله تک کانال بهتر است زیرا به کارگیری ترمز پله پهن ممکن است خود باعث به وجود آمدن خطا در تردد گردد. 
  • دوام: دوام ترمز پله های دو کانال به علت داشتن سطح بیشتر از ترمز پله های تک کانال بیشتر است و میزان تردد انجام شده بر روی ترمز پله پهن تر آسیب کمتری به آن وارد می کند. 
  • شکل ظاهری: این دو محصول از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها پهنای آنها با یکدیگر متفاوت است. 

قطر آلومینیوم استپ پله چقدر است؟

استپ پله های آلومینیومی که دارای شاسی فلزی هستند دارای ماندگاری و دوام طولانی بوده و برای طولانی مدت قابل استفاده هستند. اما این ماندگاری نتیجه استفاده از آلومینیوم آنادایز شده در ساختار آنها است که مقاومت لازم را در برابر عوامل جوی و گرما یا سرما به وجود آورده است.

قیمت ترمز پله آلومینیومی در مقایسه با ترمز پله های سمباده یا سیلیسی بیشتر است زیرا افرادی که نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند می توانند برای چندین سال از خرید دوباره ترمز پله بی نیاز شوند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که قطر آلومینیوم قرار داده شده به عنوان شاسی در این ترمز پله ها چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم آلومینیوم به کار گرفته شده در قسمت زیرین این استپ پله ها به اندازه چند میلیمتر ضخامت دارد که این میزان به راحتی می تواند پاسخگوی ترددهای بالا در ساختمان های پرارتفاع باشد. متخصصینی که وظیفه طراحی این ترمز پله ها را بر عهده داشته اند پژوهش های لازم را انجام داده اند تا بتوانند بهترین نتیجه را برای جلب رضایت خریداران فراهم آورند.

قطر فلز شاسی ترمز پله بایستی در محدوده مناسب قرار داشته باشد تا علاوه بر داشتن طول عمر زیاد عرض به وجود آمدن مشکل برای تردد جلوگیری کند. به عنوان مثال تصور کنید یک ترمز پله بیش از حد لازم قطر داشته باشد، در نتیجه احتمال گیر کردن پای افراد به ترمز پله افزایش پیدا کرده و ممکن است سبب افتادن آنها شود. 

نحوه بازدارندگی پی وی سی در ترمز پله

همانطور که گفته شد ترمز پله های آلومینیومی با استفاده از یک شاسی فلزی تجهیز شده اند که در قسمت رویه این شاسی از مواد مختلفی مانند پی وی سی یا لاستیک بهره گیری شده است. ماده پی وی سی بهترین گزینه برای ایجاد اصطکاک لازم میان سطح پله و کفش افراد است. ماده پی وی سی در برابر فشار سایش بسیار ناچیزی دارد و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد و به همین جهت افراد با وزن های مختلف می توانند با خیال راحت بر روی ترمز پله های با رویه پی وی سی قدم بگذارند.

امروزه ترمز پله هایی که با استفاده از پی وی سی تولید می شوند طرح دار هستند تا بدین ترتیب فرورفتگی های موجود در قسمت رویه آنها کمک بیشتری به ایجاد اصطکاک در هنگام تردد داشته باشد. پوشش دهی ماده پی وی سی و گیر کردن مولکول های آن در میان مولکول های کف کفش در حدی است که شما می توانید هنگام تردد بر روی پله ها این موضوع را به خوبی حس کنید.

با توجه به موارد گفته شده می توان اغراق کرد که پی وی سی بهترین انتخاب برای ساخت رویه ترمز پله است و با توجه به قیمت ترمز پله در بازار امروز کم هزینه ترین ماده مورد استفاده برای رسیدن به این هدف همان پی وی سی است. 

مزایای ترمز پله نبشی

ترمز پله نبشی دار

ترمز پله های نبشی مزایای بسیاری دارند که باعث شده است بسیاری از دارندگان فروشگاه یا مراکز تجاری و همچنین ساختمان های مسکونی این محصول را ترجیح بدهندقیمت ترمز پله  نبشی تفاوت زیادی با ترمز پله های معمولی نداشته و افرادی که قصد دارند لبه پله های تیز را با استفاده از این محصول ایمن کنند می توانند به راحتی سفارش خود را ثبت نمایند.

استفاده از ترمز پله نبشی در پله های سرامیکی ایده جذاب و پربازدهی است که باعث شده است این محصول طرفداران زیادی را به خود جلب کند. ایجاد لبه برجسته و غیرتیز در پله ها ایمنی لازم را در هنگام تردد به وجود آورده و بدین ترتیب ساق پای افراد از آسیب در امان خواهد ماند.

همچنین عدم گیر کردن پا و لبه کفش به قسمت تیز پله با استفاده از این روش از مزیت های استپ پله نبشی به شمار می رود. همچنین به کارگیری این ترمز پله ها می تواند ساختار پله را در مقابل آسیب های احتمالی حفظ کرده و این موضوع برای راه پله های گران قیمت که با استفاده از مصالح کمیاب ساخته شده اند حائز اهمیت فراوانی است. 

شرکت تولیدی پاخور

قیمت ترمز پله تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور به قدری مناسب است که مشتریان قدیمی این شرکت برای خرید محصولات جدید دوباره همین برند را انتخاب می کنند. تیم با تجربه مشغول در شرکت تولیدی پاخور از لحاظ قابلیت های توانمندی و مدیریتی در سطح بالایی قرار دارند و به همین دلیل است که محصولات تولید شده توسط این شرکت در بازار همیشه حرف اول را می زنند.

داشتن این جایگاه مطلوب در میان رقبای اصلی نشان دهنده اقتدار شرکت تولیدی پاخور در زمینه تولید انواع محصولات مدرن و استاندارد است. قیمت ترمز پله یکی از مواردی است که در هنگام خرید ذهن مشتری را به خود درگیر می کند و مجموعه تولیدی پاخور کاملا به این موضوع واقف است. بنابراین این شرکت همیشه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند محصولات را در پایین ترین قیمت ممکن ارائه دهد تا رضایت خاطر مشتریان فراهم گشته و تمام اقشار جامعه بتوانند از تولیدات این شرکت بهره ببرند.

بازار هدف شرکت تولیدی پاخور بسیار گسترده است و مزایایی که برای محصولات خود ارائه داده است جهت کاربردهای گوناگون در اختیار قرار می گیرند. فروش ترمز پله شبرنگ دار این شرکت تولیدی به صورت جزئی و عمده انجام می شود به شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان حرفه ای ما روند انجام آن را بپرسید.