آیا تا به حال نام ترمز پله با شاسی فلزی را شنیده اید؟ اگر به دنبال تهیه ترمز پله جهت تامین امنیت در راه پله ها هستید باید بگوییم یکی از بهترین ترمزگیر پله ها ترمز پله آلومینیومی است که از شاسی آلومینیومی آنادایز شده تشکیل شده است.

این محصول که جدیداً وارد بازار شده است توسط شرکت های معتبر و پرسابقه تولید می گردد و دارای دوام و طول عمر زیادی است. به کارگیری شاسی فلزی برای این ترمز پله ها یک تدبیر بدون نقص به شمار می رود و دارای مزایای زیادی می باشد. ساختار منحصر به فرد و طراحی استاندارد این ترمز پله ها باعث شده است ارگان ها و سازمان های مختلف و همچنین اداره جات خصوصی و دولتی یا آپارتمان های مسکونی برای تهیه آن اقدام نموده و راه پله ها را به مکانی امن جهت تردد افراد تبدیل کنند.

در سری جدید ترمز پله با شاسی فلزی تمام نواقص مدل های قدیمی برطرف گردیده و انتظارات افراد از داشتن یک محصول کارآمد و همه چیز تمام برآورده گشته است. ترمزگیر پله ها با قرارگیری در سرویس پله های مختلف که با جنس های گوناگون ساخته شده اند باعث می شود اصطکاک مناسبی میان پای افراد و سطح پله ها برقرار شده و بدین ترتیب امنیت افراد حفظ گردیده و از سر خوردن محافظت شوند.

 

محبوب ترین ترمز پله آلومینیومی

سری جدید ترمز پله با شاسی فلزی رسید

ترمز پله های آلومینیومی در انواع مختلف ساخته می شوند که برای تهیه آنها از مواد اولیه گوناگونی بهره گیری شده است. از میان نمونه های مختلف ترمزگیر پله ها می توان به ترمز پله آلومینیومی اشاره کرد که به عنوان محبوب ترین ترمز در میان مردم شناخته شده است.

پرفروش بودن این محصول به علت دوام و بازدهی بالای آن است که باعث می شود افراد این محصول را برای ساختمان هایی که با ترددهای سنگین مواجه هستند انتخاب کنند. ترمز پله آلومینیومی با استفاده از شاسی قدرتمندی پایه ریزی می شود و این پایه آلومینیومی محل اتصال ترمز پله و سطح پله ها به شمار می آید.

در قسمت رویه ترمز پله آلومینیومی از مواد مختلفی مانند پی وی سی یا لاستیک استفاده می شود که جهت ایجاد اصطکاک کاربرد دارند. همانطور که می دانید پی وی سی مقاومت قابل قبولی در برابر رطوبت داشته و بدین ترتیب ترمز پله آلومینیومی با رویه پی وی سی در مکان های مرطوب مانند استخر یا کنار دریا نصب می شود.

ترمز پله هایی که با استفاده از رویه لاستیک نیز تولید می شوند در تمام ساختمان ها و در محیط های داخلی یا خارجی آنها به کار گرفته می شوند و به علت خاصیت ارتجاعی که دارند به خوبی می توانند سرعت افراد را در هنگام تردد کنترل کنند. تمامی این مزایا و خصوصیات مثبت ترمز پله آلومینیومی باعث شده است این محصول به عنوان پرفروش ترین و پرطرفدارترین استپ پله در سال های اخیر شناخته شده و در میان انواع ترمزگیر پله ها بیشترین کیفیت را داشته باشد. 

 

ترمزگیر پله نبشی از ایمنی کامل راه پله خبر می دهد 

بسیاری از ساختمان ها که دارای راه پله های لب تیز هستند بایستی برای ایجاد ایمنی در تردد افراد استفاده کننده راهکاری بیندیشند. ترمز پله های معمولی و بدون لبه تنها قسمت رویه و صفحه راه پله ها را پوشش داده و معمولا با فاصله یک سانتی متری از لبه پله نصب می شوند.

این مدل ترمز پله ها نمی توانند لبه پله ها را بپوشانند و بدین ترتیب ممکن است خسارات جانی به بار بیاورند و هنگامی که افراد دچار افتادن می شوند با اصابت به لبه پله ها آسیب ببینند. در چنین راه پله هایی پیشنهاد می شود از ترمزگیر پله ها نبشی استفاده نمایید تا بتوانید علاوه بر ایمن نمودن لبه پله ها تردد آسان تری را برای افراد به ارمغان بیاورید.

استفاده از این ترمز پله نبشی دار باعث می شود لبه های پله ها نیز از آسیب در امان مانده و در صورتی که ضربه فیزیکی سختی به آنها وارد شود دچار لب پریدگی نگردند و طول عمر بیشتری داشته باشند. ترمز پله های نبشی باعث زیباتر شدن راه پله ها می شوند و از آنجا که آلومینیوم به کار رفته در ساختار آنها رنگی جذاب و منحصر به فرد دارد با اکثر دکوراسیون های داخلی و خارجی ساختمان ست می شوند.

بنابراین اگر به دنبال تامین امنیت به صورت کامل در راه پله ها هستید و قصد دارید علاوه بر رویه پله ها قسمت قائمه آنها را نیز تا حدی پوشش دهید می توانید از ترمز پله آلومینیوم نبشی استفاده کنید و به هدف خود در جهت تامین امنیت برسید. 

 

نوار فسفری شب تاب ترمز پله چیست؟ 

سری جدید ترمز پله با شاسی فلزی رسید

ترمزگیر پله هاکه در قسمت لبه پله ها نصب می شود می تواند به خوبی عمل بازدارندگی و کنترل سرعت را برای افراد تردد کننده به ارمغان بیاورد. استفاده از این محصول در مکان های عمومی و سازمان های خصوصی یا حتی آپارتمان های مسکونی انجام می گردد و افراد می توانند با اطمینان خاطر بیشتری بر روی پله ها قدم بگذارند.

اما گاهی اوقات این ترمز پله ها قرار است در جاهایی نصب شوند که افراد تردد کننده سرعت زیادی در رفت و آمد دارند یا دقت کافی و دید لازم برای متوجه شدن محل دقیق ترمز پله ندارند. به عنوان مثال فرض کنید ترمز پله را قرار است در یک دبستان نصب نمایید که دانش آموزان با سرعت بسیار زیادی از پله ها بالا و پایین می روند و توجه کافی به فواصل پله ها و وجود ترمز پله ندارند.

در چنین مواقعی محصولی را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر ایجاد اصطکاک دارای علائم هشدار دهنده نیز هست تا از طریق آن توجه دانش آموزان به وجود ترمز پله و مکان دقیق هر پله جلب شود. این محصول ترمزگیر پله ها با نوار فسفری شب تاب است. رنگ فسفری شب تاب به خوبی چشم ها را به خود خیره نموده و توجه را جلب می نماید.

استفاده از این محصول در مکان هایی که از افراد کم بینا یا سالمند نگهداری می کنند نیز رایج است و می توان از طریق نصب آن در راه پله های این ساختمان ها تردد آسان تری را برای این افراد رقم زد. اگر به دنبال ایجاد امنیت بیشتر و ایجاد جوی زیباتر در راه پله های خود هستید استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. 

 

برند مشهور ترمزگیر پله ها 

برندهای مشهور سازنده ترمزگیر پله ها که امروزه در سطح کشور فعالیت می کنند محصولات خود را در سطوح کیفی گوناگون عرضه داشته اند. برخی از این فروشندگان شهرت بسیاری کسب نموده اند که این محبوبیت و شهرت در نتیجه مرغوب بودن تولیدات آنها و مشتری مداری به دست آمده است.

شرکت تولیدی پاخور یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده ترمز گیر پله ها در کشور ایران است که برای کسب رضایتمندی مشتریان خود ارزش بسیاری قائل است.

این مجموعه پرسابقه و با تجربه انواع ترمز پله آلومینیومی و نواری را با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید نموده و از طریق ارسال به موقع و رساندن محصولات به صورت کامل و بدون نقص به دست مشتری توانسته است شهرت بسیاری را در سریع ترین زمان ممکن به دست بیاورد. وجود چنین تعاملی میان فروشنده و مشتری باعث می شود هر دو طرف از سود حاصله بهره برده و برای تعاملات بعدی رغبت داشته باشند.

 

شرکت تولیدی پاخور

سری جدید ترمز پله با شاسی فلزی رسید

ساخت ترمزگیر پله ها و ترمز پله شبرنگ دار توسط شرکت تولیدی پاخور به گونه ای صورت می پذیرد که بالاترین کیفیت ارائه گشته و مشتریان از تهیه این محصولات رضایت کامل را داشته باشند. ترمز پله های تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور حداکثر خاصیت ضد لغزش را برای استفاده کنندگان فراهم آورده و بدین ترتیب امنیت جانی و مالی افراد را به دنبال خواهند داشت.

مجموعه تولیدی پاخور از متخصصینی دعوت به عمل آورده است که تجربه زیادی در زمینه طراحی و ساخت ترمز پله دارند و می توانند با در نظر گرفتن استانداردهای به روز و تکنولوژی های پیشرفته پیش بروند. با توجه به این موارد می توان اطمینان لازم را از دریافت محصولات با کیفیت از شرکت تولیدی پاخور به دست آورده و با خرید از این مجموعه تجربه لذت بخشی را داشت. برای دریافت محصول در سریع ترین زمان ممکن و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.