ساختار ترمز پله به گونه ای طراحی شده است که می تواند در برابر انواع فشارهای فیزیکی و سایش ها مقاومت داشته باشد. مقاومت ترمز پله نبشی آلومینیومی در برابر سایش موضوعی بحث برانگیز و مهم است که ممکن است در ترمز پله های سخت تا این اندازه مطرح نشده باشد. 

همانطور که می دانید قسمت لبه پله ها تماس بیشتری با کفش افراد داشته و در معرض سایش بالاتری قرار دارد و به همین دلیل است که میزان استحکام و استقامت ترمز پله های نبشی بایستی به اندازه ای باشد که بتواند در ترددهای بالا و سنگین نیز دچار تغییر شکل و ساییدگی نگردد. 

با کیفیت بودن ترمز پله سبب می شود هزینه های نگهداری آن و همچنین تعمیر یا تعویض به حداقل ممکن کاهش پیدا کند زیرا کارفرما دیگر مجبور نخواهد بود در بازه های زمانی کوتاه مدت نسبت به تعویض ترمز پله اقدام کند. 

ترمز پله های با کیفیت و مرغوب تنها توسط تولید کنندگانی تهیه می شود که در این حرفه تخصص دارند و تجربه زیادی را در طول سالیان سال کسب کرده اند. استفاده از روش های جدید و فناوری های به روز در ساخت انواع ترمز پله های نبشی آلومینیومی سبب شده است شرکت های قدرتمند تولیدی بتوانند محصولاتی را تولید کنند که هماهنگی فراوانی با زندگی امروزی دارند و می توانند در شرایط مختلف و ترددهای سنگین نیز حالت اولیه خود را حفظ کنند. 

ما در این مطلب اطلاعات مفیدی را در رابطه با انواع ترمز پله در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید انتخاب خود را با دقت بیشتر و اطلاعات بالاتر انجام دهید. 

تنوع طراحی و رنگ های ترمز پله آلومینیومی در بازار

ترمزپله آلومینیومی

در بازار تجهیزات ایمنی ساختمان مدل های متنوعی از ترمز پله موجود هستند که هر کدام از آنها با استفاده از مواد اولیه گوناگون تولید می  شوند. برخی از شرکت های سازنده تمام تنوع های موجود در بازار را تولید می کنند و می توانند نیاز مشتریان مختلف را برآورده سازند. از جمله پرطرفدارترین و کارآمدترین نمونه های ترمز پله می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ترمز پله ساده فلزی: این ترمز پله ها به صورت تخت تولید می شوند و دارای نبشی نیستند و تنها سطح پله را پوشش می دهند. نصب این محصول بسیار آسان است و می توانید تنها با استفاده از چسب آهن و پلی اورتان آن را به پله بچسبانید. حتی در مواقعی که پله ها دارای ناهمواری  هستند نیز می توانید از پیچ و رولپلاک بهره بگیرید و ترمز پله را بر روی سطح مورد نظر فیکس کنید. 
  • ترمز پله آلومینیومی با رویه پی وی سی: قسمت رویی ترمز پله از شیارهای تشکیل شده است که در بین آنها مواد پی وی سی قرار می گیرد و اصطکاک لازم برای تردد به وجود می آید. این ترمز پله ها در رنگ های متنوع تولید می شوند که شما می توانید با انتخاب رنگ مناسب هماهنگی لازم را در دکوراسیون ساختمان به وجود بیاورید. 
  • ترمز پله نبشی دار آلومینیومی: ترمز پله های فلزی که از آلومینیوم آنادایز شده ساخته می شوند و دارای زاویه ۹۰ درجه هستند با نام ترمز پله نبشی آلومینیومی شناخته می شوند. این ترمز پله ها قسمت لبه پله را نیز می پوشانند و از برخورد مستقیم لبه تیز پله با پا جلوگیری می کنند. 
  • ترمز پله فلزی با رویه لاستیکی: استفاده از مواد لاستیکی در قسمت شیارهای موجود در رویه ترمز پله رواج زیادی دارد و به علت ارتجاعی بودن ساختار لاستیک می توان از این محصول به عنوان یک بازدارنده مناسب جهت ایجاد امنیت در تردد بر روی پله ها استفاده کرد. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

نکات مهم در انتخاب و نصب ترمز پله نبشی

ترمزپله نبشی آلومینیوم

نصب ترمز پله نبشی آلومینیومی به روش های مشخص و ساده ای صورت می پذیرد که از جمله محبوب ترین آنها استفاده از چسب آهن و پلی اورتان است. این چسب ها استحکام زیادی دارند و با استفاده از آنها می توانید ترمز پله را محکم تر از همیشه بر روی سطح پله ها بچسبانید. 

این چسب ها پس از گذشت مدت زمانی نه چندان زیاد استحکام زیادی پیدا می کنند و از کنده شدن ترمز پله جلوگیری می نمایند. چنانچه در موارد خاص که پله دچار فرورفتگی یا برآمدگی شده است و همچنین قسمت هایی از آن کنده شده اند می توانید ترمز پله را با استفاده از پیچ و رولپلاک نصب کنید و نگرانی از بابت جابجا شدن یا کنده شدن آن نداشته باشید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور بالاترین سطح ایمنی را در محصولات خود لحاظ کرده است و انواع ترمز پله نبشی آلومینیومی را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد. رعایت استاندارد در روند ساخت ترمز پله های توسط این شرکت باعث شده است مشتریان با خیال راحت انتخاب خود را از میان آنها انجام دهند و با نصب این محصولات بر روی پله ها نگرانی از بابت ایجاد آسیب برای افراد نداشته باشد. 

شرکت تولیدی پاخور همواره تلاش می کند تا راه حل های خلاقانه و استاندارد که از کارآمدی بالایی برخوردار باشند را بیابد و از آنها در جهت حفظ سلامت افراد استفاده کند. در حال حاضر یکی از نقاط قوت فعالیت های این شرکت در ساخت ترمز پله بهره گیری از فناوری های نوین است که برای ایجاد یک ساختار منحصر به فرد در ترمز پله تاثیر بسیار زیادی دارد. 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت رمز موفقیت شرکت تولیدی پاخور است و این مجموعه تولیدی از این طریق توانسته است رضایت کامل مشتریان خود را جلب نموده و طول عمر محصولات را تا حد زیادی بالا ببرد. 

مهمترین اولویت این مجموعه تولیدی در مسیر پیشرفت نگاه به آینده است و تمام عوامل و دست اندرکاران شرکت تولیدی پاخور برای رسیدن به یک هدف مشترک که آن هم تولید محصولات با کیفیت است تلاش می کنند. 

کارشناسان با تجربه و خبره که در این مجموعه تولیدی مشغول به کار هستند آماده اند تا به سوالات شما پاسخ دهند و راهنمایی های لازم را در اختیار قرار دهند. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و قیمت های جدید و به روز شده را نیز داشته باشید.