درتمامی ساختمان ها پله ها یکی از اجزای  حادثه آفرین هستند به خصوص در فصول بارانی و سرد که ممکن است پله ها بسیار لغزنده شوند . استفاده از ترمز پله ها به خصوص ترمز پله های پلاستیکی بر روی پله ها از جمله موارد مهم و منع کننده حساب می شود . افتادن و یا سر خوردن از پله ها برای تمامی سنین مخصوصا کودکان و میانسال ها بسیار پر خطر بوده و ممکن است حتئ منجر به شکستگی های زیاد و یا حتی ضربه خوردن به سر شود اما امروزه با استفاده از محصولاتی همچون ترمز پله های لاستیکی می توان تا حدود زیادی از آسیب دیدن افراد هنگام عبور از پله ها جلوگیری نمود . همان طور که از نام ترمز پله ی لاستیکی پیداست این ترمز پله از جنس لاستیک می باشد و به صورت رولی از طرف شرکت تولیدی پاخور عرضه می گردد . قیمت ترمز پله لاستیکی بر حسب متر طول بوده و می توانید با توجه به نیاز خود و ابعاد پله خود به راحتی از طریق خرید از فروشگاه آنلاین این محصول را تهیه نماید . ترمز پله های لاستیکی با توجه به جنس لاستیک خود محصولی بسیار ماندگار و مقرون به صرفه جهت استفاده بر روی پله های شما می باشد . رنگ بندی ترمز پله های لاستیکی محدود به رنگ مشکی می باشد اما شرکت تولیدی پاخور برای حل این مشکل به در خواست شما عزیزان ترمز پله های PVC رنگی را نیز به محصولات خود اضافه نموده است .

ترمز پله لاستیکی چه سطحی از پله ها را می پوشاند ؟

ترمز پله لاستیکی

به طور کلی ترمز پله ها یا لب پله ها قسمت جلویی و یا به  اصطلاح قسمت لبه ی پله ها را پوشش می دهند در رابطه با ترمز پله های لاستیکی می توان گفت هر شرکت با توجه به ابعادی که ارائه میدهد یک حجمی از پله را ترمز پله ها در بر می گیرند . ترمز پله های لاستیکی شرکت پاخور با عرض 6 سانتی متری و 10 سانتی متری ارائه می شود که علاوه بر پوشش دهی متناسب با پله جهت جلوگیری از لیز خوردن به شما ظاهری شکیل از پله ها را ارائه می دهد . ترمز پله های لاستیکی به دلیل جنس لاستیکی خود یک اصطکاک  بین کف کفش  های شما و پله ایجاد می کند که تا اندازه ی چشمگیری از سر خوردگی و لیز خوردن افراد جلوگیری می کند .

نحوه نصب ترمز پله های لاستیکی

ترمز پله های لاستیکی به صورت پشت چسب دار و بدون چسب در بازار موجود می باشد و هرکدام از نوع های ترمز پله جهت استفاده در فضای های داخلی و خارجی پیشنهاد می شود . نصب ترمز پله های پشت چسب دار بسیار آسان بوده و به راحتی می توانید آن را نصب نماید  سطح پله ی خود را بااستفاده از یک دستمال تمیز نماید و بعد به را حتی ترمز پله را بر روی سطح پله نصب کنید . از ترمز پله های لاستیکی پشت چسب دار به صورت معمول در فضای داخلی استفاده می شود . پیشنهاد شرکت پاخور نیز در رابطه با ترمز پله لاستیکی استفاده از آن در مکان هایی است که رطوبت کمتری در آن وجود دارد تا موجب کنده شدن چسب ترمز پله ی لاستیکی به مرور زمان نشود . نوع دوم که ترمز پله ی لاستیکی پشت بدون چسب می باشد نیز نحوه ی نصب بسیار آسانی دارد . برای نصب این ترمز پله ی لاستیکی می توانید از چسب آهن یا چسب پلی اورتان استفاده کنید از چسبندگی آنها اطمینان کامل داشته باشید . به دلیل استفاده از چسب های پلی اورتان و چسب آهن ترمز پله ی لاستیکی در مکان مورد نظر محکم سفت خواد شد .  از این مدل ترمز پله ی لاستیکی می توانید در فضاهای خارجی نیز استفاده کنید .

مزیت های استفاده از ترمز پله های لاستیکی

جلوگیری از سر خوردن از روی پله با ترمز پله لاستیکی

ترمز پله های لاستیکی دارای مزیت های فراوانی هستند که می توانید از آن ها به راحتی استفاده نموده و از مزایای آن لذت ببرید . یکی از مهم ترین مزایای ترمز پله لاستیکی قیمت های مقرون به صرفه ی آن ها می باشد ترمز پله ی لاستیکی شرکت پاخور از قیمت خوبی برخوردار است و می توانید با اطمینان از شرکت تولیدی پاخور خرید نماید . یکی دیگر از مزایای ترمز پله های لاستیکی دوام و ماندگاری بالای این محصول می باشد همچنین این ترمز پله به دلیل اینکه جنس آن از لاستیک می باشد به خوبی می تواند از لغزندگی پله ها جلوگیری کند علاوه بر این با استفاده از ترمز پله لاستیکی می توانید جلوه ی زیبایی به پله های خود دهید . نصب راحت و آسان ترمز پله های لاستیکی نیز یک مزیت مهم محسوب می شوند .

شرکت تولیدی پاخور دارای سابقه درخشان در زمینه تولید  انواع  ترمز پله ها ، پادری های آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و پروفیل های نورخطی می باشد . با توجه به تنوع ترمز پله در شرکت پاخور انتخاب برای شما عزیزان بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود  . ترمز پله ها دارای نام مختلفی از جمله استپ پله ، سرعت گیر پله ، ترمز گیر پله ، پاخور پله و ... است  .

جهت کسب اطلاعات دقیق تر و اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید با مشاوران فنی ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید و یا با مراجعه به بخش خرید از فروشگاه آنلاین اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود دریافت نماید  .