پله ها یک جز جدا نشدنی در ساختمان ها می باشد و همین طور یک قسمت بسیار پر خطر و حادثه آفرین محسوب می شود . پله ها چه در داخل ساختمان و چه در بیرون از ساختمان باشند ممکن است سطحی لغزنده و لیز داشته باشند و موجب سر خوردن عابران از پله ها شود . لیز خوردن از پله ها حتئ ممکن است باعث آسیب های بسیار جدی به افراد شود در این موارد به کار بردن ترمز پله ها جهت جلوگیری از لغزندگی گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد . ترمز پله ها با توجه به نیاز و متناسب با مکان های مختلف طراحی شده اند تا بهترین کارایی وکاربرد را برای مکان های مختلف داشته باشند به همین جهت می توان از انواع ترمز پله با توجه به فضای مورد نظر بهره برد .

فواید استفاده از انواع ترمز پله در ساختمان ها

انواع ترمز پله و اهمیت استفاده از آن ها در ساختمان ها

استفاده از ترمز پله ها در تمامی ساختمان ها دارای فواید و مزیت های فراوانی است . با توجه به انواع ترمز پله ها می توان از آن ها به راحتی استفاده نمود و از فواید ترمز پله ها بهره مند شد درادامه به چند مورد از فواید استفاده از انواع ترمز پله در ساختمان ها می پردازیم .

فواید استفاده از انواع ترمز پله

  • ایجاد زیبایی بصری بر روی پله ها
  • جلوگیری از خوردگی و شکستگی پله ها
  • پنهان نمودن قسمت های شکسته پله ها
  • جلوگیری از ورود کثیفی و گرد و غبار
  • راحتی نصب و شست و شو
  • و ...

و در ادامه فواید باید گفت از اصلی ترین فایده و مزیت استفاده از انواع ترمز پله جلوگیری از سرخوردگی و مصدوم شدن عابرین است . همان طور که گفته شد اهمیت به کار گیری ترمز پله در ساختمان ها بسیار حائز اهمیت است .

ترمز پله چیست ؟

ترمز پله که با نام های مختلفی از جمله استپ پله ، ضربه گیر پله ، پاخور پله و ... شناخته می شود ورق هایی با انواع جنس هاس متفاوت است که هر کدام متناسب با فضای داخلی و بیرونی ساختمان طراحی شده اند که کاربرد اصلی آن ها جلو گیری از سر خوردن عابرین هنگام عبور و مرور از پله ها می باشد . ترمز پله های از انواع مختلفی برخوردار است که در ادامه به انواع ترمز پله خواهیم پرداخت . جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید انواع ترمز پله می توانید به بخش فروشگاه آنلاین مراجعه فرمایید .

انواع ترمز پله و کاربرد آن ها

انواع ترمز پله و اهمیت استفاده از آن ها در ساختمان ها

شرکت تولیدی پاخور دارای انواع ترمز پله می باشد که هر کدام با توجه به نیاز شما عزیزان و با توجه به فضای مورد استفاده قابل استفاده و نصب می باشد . وجود انواع ترمز پله به شما این امکان را می دهد تا بهترین انتخاب را برای پله ها ی خود داشته باشید .

انواع ترمز پله های شرکت تولیدی پاخور

هر کدام از انواع ترمز پله ها دارای کاربرد خاص خود هستند که با توجه به مکان و فضای مورد استفاده و همچنین تردد ساختمان ها می توان از آن ها به راحتی بهره برد .

ترمز پله های آلومینیومی

ترمز پله ی آلومینیومی یکی از انواع ترمز پله است که بهترین گزینه برای استفاده در مکان های پرتردد و فضاهای داخلی و خارجی می باشد . ترمز پله های آلومینیومی از آلومینیویم آنادایز شده تشکیل شده است که آنادایزینگ آلومینیوم موجب افزایش استقامت و ماندگاری آلومینیوم می شود به همین جهت ماندگاری و طول عمر ترمز پله آلمینیومی بسیار بالا می باشد و یک گزینه مقرون به صرفه می باشد .

ترمز پله های نبشی

 همان طور که از نام این محصول پیداست ترمز پله های نبشی بر روی قسمت کرو پله نصب می شوند و اگر شکستگی بر روی پله وجود داشته باشد پشت قسمت نبشی این ترمز پله پنهان می شود .

ترمز پله های لاستیکی

ترمز پله ی لاستیکی  از جنس لاستیک درست شده است که به همین علت یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده در مکان های مختلف محسوب می شود . ترمز پله های لاستیکی فقط به رنگ مشکی موجود می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمز پله های لاستیکی می توانید به بخش مقاله ترمز پله لاستیکی مراجعه فرماید .

ترمز پله سیلیسی

ترمز پله ی سیلیسی از جنس شن های سیلیس است که بر روی شاسی فایبر گلاس با استفاده از چسبی مخصوص درست شده است و ظاهری شبیه به ترمز پله ی سمباده ای دارد . ترمز پله ی سلیسی داری دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشد .

ترمز پله ی سمباده ای

ترمز پله ی سمباده ای ورق های نازکی و با شاسی کاغذ است که دارای سه رنگ مشکی ، مشکی وسط شب تاب دار و زرد و مشکی موجود است .

ترمز پله های PVC

 ترمز پله ی PVC یکی دیگر از انواع ترمز پله موجود در شرکت تولیدی پاخور می باشد که ظاهری شبیه به ترمز پله ی لاستیکی دارد با این تفاوت که دارای رنگ های متفاوتی نسبت به ترمز پله ی لاستیکی است .

ترمز پله های LED دار

همانطور که از نام این ترمز پله پیداست این ترمز دارای LED می باشد که معمولا از این مدل ترمز پله ها در فضاهایی مانند سینما ها یا بر روی پله ای ورودی استفاده می شود که با توجه نور ملایم خود فضا را زیبا و دلنشین می کند .

 

نصب انواع ترمز پله

انواع ترمز پله و اهمیت استفاده  از آن ها در ساختمان ها

نصب هریک از انواع ترمز پله ها بسیار آسان می باشد و نیاز به متخصص برای نصب نیست . با توجه به جنس پله می توان از روش ها نصب متفاوتی بهره برد . در بعضی موارد به دلیل سخت بودن متریال استفاده شده در پله باید با استفاده از پیچ انواع ترمز پله را در جای خود فیکس کنید  اما در شرایط عادی و پله های معمولی می توانید از چسب آهن و چسب پلی  اورتان برای نصب ترمز پله ی خود استفاده نماید . در ابتدا پله ی مورد نظر خود را با استفاده از یک پارچه و یا دستمال تمیز وآری از هرگونه آلودگی و نم کنید سپس با استفاده از چسب های آهن و پلی اورتان انواع ترمز پله ی خود را بر روی پاخور پله نصب نماید .

شرکت تولیدی پاخور دارای سابقه درخشان در زمینه تولید  انواع ترمز پله ها ، پادری های آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های نور خطی و پروفیل های دکوراتیو می باشد  . با توجه به تنوع محصولات شرکت تولیدی پاخور امکان  انتخاب برای شما عزیزان بسیار راحت است . جهت کسب اطلاعات دقیق تر و اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید با مشاوران فنی ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید و یا با مراجعه به بخش خرید ازفروشگاه اینترنتی آنلاین اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود دریافت نماید  .