یکی از مشکلات امروزه ساختمان ها و مکان هایی با ارتفاع زیاد وجود پله ها در محیط داخلی و محیط خارجی می باشد که در محیط داخلی با کمی آب و در محیط خارجی با توجه به بارش برف و باران ، سطح پله ها لغزنده می شود و موجب اتفاقات ناگواری برای عابرین در حال عبور می شود . سرعت گیر پله یکی دیگر از محصولات شرکت تولیدی پاخور می باشد که می تواند به کمک شما بیاید . به طور کلی پله ها از مکان های حادثه خیز در ساختمان ها می باشند و حتئ ممکن است باعث آسیب جدی در افراد شود اما با استفاده از سرعت گیر پله می توان از این قبیل اتفاقات تا حد چشمگیری جلوگیری نمود . سرعت گیر های پله دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام متناسب با محیط های مختلف طراحی شده است و باتوجه به تردد در مکان ها برخی از سرعت گیر های پله بیشتر پیشنهاد می شود . همان طور که از نام این محصول پیداست متریالی جهت جلوگیری از سرعت بر روی پله ها و لغزندگی پله ها می باشد هر کدام از سرعت گیر های پله یا همان ترمز پله ها با توجه به تردد بالا و یا پایین در مکان مورد نظر به طوری طراحی می شوند که ماندگاری لازم را در محیط مورد نظر داشته باشند . سرعت گیر های پله ی شرکت پاخور به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که در ادامه به آن می پردازیم .

مزیت های استفاده از سرعت گیر پله بر روی پله ها

ضرورت استفادهاز سرعت گیر پله بر روی پله ها

در فصول سرد و بارانی مکان هایی با حجم تردد بالا مانند مدراس ، بیمارستان ها و ... با مشکل سر بودن پله ها مواجه هستند همینطور پله های مکان هایی مانند مدارس به دلیل حجم رفت و آمد بالای دانش آموزان ممکن است به مرور زمان دچار خوردگی و فرسایش و ایجاد یک ظاهر نازیبا بر روی پله ها شود به همین جهت استفاده از سرعت گیر پله موجب حفظ پله ها در برابر خوردگی و فرسایش و همینطور ممانعت از لیز خوردن عابرین هنگام عبور از پله ها می شود . سرعت گیر پله یا ترمز پله ها علاوه بر این موارد با توجه به طرح های متنوع و رنگ بندی های خورد باعث ایجاد یک محیط شاد ، زیبا و به روز می گردد .

انواع سرعت گیر های پله

سرعت گیر های پله ی شرکت پاخور دارای چند نوع مختلف است که با توجه به نیاز شما عزیزان جهت استفاده در مکان های پر عبور و مرور و هم چنین مکان های کم رفت و آمدتر طراحی شده و اجرا می شود . سرعت گیر های آلومینیومی ، سرعت گیر های سیلیسی ، سرعت گیر های PVC ، سرعت گیر های سمباده ای ، سرعت گیر های LED دار ، سرعت گیر های نبشی  و سرعت گیر های لاستیکی از جمله سرعت گیر ها یا ترمز پله های تولیدی شرکت پاخور می باشد . با توجه به عبور و مرور مکان مورد نظر شما هریک از این سرعتگیر ها برای محیط داخلی و خارجی پیشنهاد می شود .

سرعت گیر های آلومینیومی و سرعت گیر های سیلیسی

سرعت گیر های آلومینیومی و سرعت گیر های سیلیسی از جمله سرعت گیر های بسیار محبوب می باشد که جهت استفاده در هر دو محیط داخلی و خارجی تولید می شود . سرعت گیر ها یا ترمز پله های آلومینیومی با توجه به اینکه دارای آلومینیوم آنادایز شده می باشند یک محصول بسیار با دوام و ماندگاری بالا جهت استفاده بر روی پله ها می باشد . جهت مشاوره برای انتخاب محصول مورد نظر خود می توانید با مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل فرماید .

نحوه ی نصب سرعتگیر های پله

ضرورت استفاده از سرعت گیر پله بر روی پله های لغزنده

پاخور و یا لبه ی پله قسمت اولیه ای است که بر روی آن قرار می گیرد و امکان لغزنده بودن آن بیشتر از سایر قسمت های پله است بهتر است که سرعت گیر پله و یا ترمز پله را دقیقآ در قسمت پاخور پله نصب کنید . نصب سرعت گیر های پله نیز بسیار آسان بوده و در ابعاد کوچک نیاز به متخصص برای نصب کردن ندارد . نصب سرعت گیر های پله بسته به مکانی از آن استفاده می کنید متفاوت می باشد معمولا برای محیط های داخلی از سرعت گیر پله یا ترمز پله های پشت چسب دار استفاده می شود و در محیط بیرون و فضای خارجی می توانید با استفاده از چسب آهن و یا چسب پلی اورتان سرعت گیر مورد استفاده خورد را به راحتی بر روی پاخور پله فیکس کنید . در صورت استفاده از هر کدام از چسب ها می توانید اطمینان داشته باشید که سرعت گیر شما تکان نخواهد خورد . برای اطلاع از چگونگی نصب سرعت  گیر پله یا ترمز پله می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرماید .

شرکت تولیدی پاخور دارای 10 سابقه درخشان در زمینه تولید  انواع  ترمز پله ها ، پادری های آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و پروفیل های نورخطی می باشد  . با توجه به تنوع ترمز پله در شرکت پاخور انتخاب برای شما عزیزان بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود  . ترمز پله ها دارای نام مختلفی از جمله استپ پله ، سرعت گیر پله ، ترمز گیر پله ، پاخور پله و ... است  .

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی عملکرد و همچنین قیمت های سرعت گیر پله ها از جمله سرعت گیر پله های پرطرفدار مانند سرعت گیر پله های پلاستیکی ، سرعت گیر پله های سیلیسی و سرعت گیر پله های آلومینیومی با مشاوران خبره ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید .