میزان تصادفاتی که هر ساله توسط لغزندگی پله ها به وقوع می پیوندند باعث می شود تا مدیران ساختمان و مجریان امر به دنبال راهکارهایی جهت کاهش این تصادفات باشند. ترمز پله سمباده ای یکی از راهکارهای موثر و پربازده در این زمینه است که با استفاده از آن می توان کنترل لازم را در سرعت افراد به وجود آورد.

این محصول که در دسته جدیدترین تجهیزات ایمنی پله ها قرار گرفته است می تواند به اشخاص کمک کند تا بتوانند تردد بهتری را تجربه کرده و بدین ترتیب با اطمینان بالاتر و راحتی بیشتر از راه پله ها پایین و بالا بروند. افزایش سرعت به همراه دقت در هنگام ترددهای سریع نیز از دیگر مزایای این ترمز پله با کیفیت محسوب می شود.

ترمز پله سمباده ای یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین نمونه های استپ پله است که امروزه در بازار توسط فروشندگان مختلف ارائه می گردد. اما این ترمز پله دارای مزایای بیشماری است که باعث می شود مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. استپ پله سمباده ای توسط ارگان های مختلف از جمله مدارس خریداری می شود و با قیمت مناسبی که دارد می تواند تمام انتظارات افراد را از ایجاد ایمنی در راه پله ها برآورده سازد.

شرکت تولیدی پاخور این محصول را در بالاترین سطح کیفی برای مشتریان عرضه داشته و رضایت خاطر را برای آنها فراهم آورده است.

 

ویژگی های بارز ترمز پله سمباده ای

ده برتری ترمز پله سمباده ای نسبت به استپ پله های دیگر

همانطور که گفته شد ترمز پله سمباده ای جزو رایج ترین ترمز پله ها در میان مردم است که ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده است به چنین تمایزی در میان انواع ترمز پله برسد. این مشخصات و مزیت های ترمز پله سنباده ای عبارتند از:

  1. ارزان: استپ پله سمباده ای دارای قیمت مناسبی بوده و به همین دلیل توسط سطوح مختلف اقشار جامعه قابل خریداری است. معمولا مدارس که بودجه زیادی برای خرید تجهیزات گران قیمت جهت ایجاد ایمنی در راه پله ها ندارند از این ترمز پله ها استفاده می کنند تا بتوانند امنیت جان دانش آموزان را حفظ کنند. 
  2. نصب سریع: این محصول بسیار راحت نصب می شود و برای اجرای آن نیاز به افراد متخصص نخواهید داشت. 
  3. امکان تعویض: اگر ترمز پله دچار مشکل یا سایش شد می توانید به راحتی آن را تعویض نموده و محصول جدید را جایگزین نمایید. 
  4. امکان نصب بر روی انواع پله: ترمز پله سمباده ای بر روی پله های مختلف از جمله سرامیکی، چوبی، فلزی و سنگی قابل نصب است و می تواند عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد. 
  5. پشت چسب دار و بدون چسب: این محصول در دو نوع پشت چسب دار و بدون چسب تولید می شود که افراد می توانند با توجه به نیاز یا شرایطی که دارند نسبت به انتخاب گزینه مناسب اقدام کنند. ترمز پله سمباده ای پشت چسب دار نصب راحت تری دارد و به صورت دقیق تر و تمیزتر اجرا می شود. 
  6. استحکام قابل قبول: استحکام این ترمز پله در حد قابل قبولی است و می تواند در محیط های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار بگیرد. 
  7. فروش بصورت متری: یکی از مزایای جذاب ترمز پله سمباده ای این است که فروش آن به صورت متری صورت می پذیرد و افراد می توانند به اندازه دلخواه از این محصول در پله ها استفاده کنند.
  8. پر کردن تمام سطح پله: شما می توانید در صورت لزوم با به کارگیری چند ردیف از این ترمز پله تمام سطح پله را ضد لغزش کنید. 
  9. اصطکاک: این استپ پله دارای سطح خشن و سمباده ای است که باعث می شود کفش افراد بر روی پله ها نلغزد.
  10. زیبایی: این محصول باعث افزایش زیبایی دکوراسیون راه پله ها می شود و چهره جذابی را برای ساختمان به وجود می آورد.

 

مشتریان علاقمند به خرید استپ پله سمباده ای

ترمز پله سمباده ای محصولی است که توسط گروه های مختلفی از مردم انتخاب می شود. هر کدام از مشتریان این ترمز پله با توجه به شرایط ساختمان خود و همچنین در نظر گرفتن بودجه ای که دارند به خریدن این محصول روی می آورند. اصلی ترین خریداران این ترمز مدارس هستند که با توجه به بودجه محدودی که دارند می توانند از آن استفاده کنند.

به کارگیری این ترمز پله در راه پله های مدارس باعث می شود دانش آموزان بتوانند به راحتی در راه پله ها تردد نموده و نگرانی از بابت افتادن و سر خوردن بر روی راه پله ها نداشته باشند. این محصول با توجه به قیمت پایینی که دارد می تواند عملکرد مطلوبی را ارائه دهد و به همین دلیل گزینه مناسبی جهت به کارگیری در راه پله های آپارتمان های کمتر از ۵ طبقه نیز محسوب می شود.

ساکنان آپارتمان مجبور نیستند در بازه های زمانی کوتاه مدت هزینه هایی را برای تعویض ترمز پله و نصب استپ پله جدید متحمل شوند. از این رو می توان گفت ساکنان آپارتمان های مسکونی یا اداری نیز از جمله مشتریان این ترمز پله همه چیز تمام به شمار می روند.

 

سرگیر راه پله سمباده ای مخصوص داخل ساختمان

ده برتری ترمز پله سمباده ای نسبت به استپ پله های دیگر

ترمز پله سمباده ای یک راه حل کارآمد برای ایجاد امنیت در مسیرهای لغزنده داخل ساختمان محسوب می شود. ساختمان هایی که در قسمت های داخلی آنها از متریال های گوناگونی جهت پوشش قسمت های مختلف استفاده شده است ممکن است لغزندگی هایی را برای افراد تردد کننده به همراه داشته باشند.

به عنوان مثال یک ساختمان را تصور کنید که از سنگ مرمر برای پوشش کف یا راه پله ها در داخل آن استفاده شده است. هنگامی که این قسمت ها توسط عوامل مختلف دچار لغزندگی و رطوبت شوند ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای افراد تردد کننده به بار بیاورند. اما با استفاده از یک ترمز پله سنباده ای با کیفیت می توان امنیت را در این قسمت ها برقرار ساخت.

لازم به ذکر است که این ترمز پله تنها جهت به کارگیری در راه پله ها طراحی نشده است و می توان از آن به عنوان یک کفپوش ضد لغزنده در قسمت های لغزش پذیر و راهروهای سر استفاده نمود و بازدارندگی مطلوبی را برای تردد کنندگان به ارمغان آورد تا بدین ترتیب بتوانند ایمنی بیشتری در هنگام رفت و آمد داشته باشند.

 

ترمز پله ای که نیاز به نظافت ندارد

نظافت راه پله ها عملیاتی است که هر چند وقت یکبار توسط افراد انجام می گردد. این نظافت شامل ترمز پله نیز خواهد شد و تمیز کردن ترمز پله ها باعث می شود کارایی آنها افزایش پیدا کند. ترمز پله سنباده ای با توجه به ضخامت ناچیزی که دارد معمولاً دیر به دیر کثیف می شود و نیاز چندانی به نظافت نخواهد داشت.

همچنین ساختار این محصول به گونه ای است که لکه پذیر نبوده و در صورتی که مایعات مختلف یا عوامل لکه زا بر روی آن قرار بگیرند چندان تحت تاثیر قرار نمی گیرد. در واقع این لکه ها در لابلای ذرات سمباده ای قرار گرفته و زیاد به چشم نخواهند آمد. توصیه می شود ترمز پله سمباده ای را با استفاده از مواد مرطوب یا شوینده ها نظافت نکنید زیرا ممکن است به ساختار آن صدمه وارد کرده و موجب کاهش عملکرد ترمز پله گردد.

استفاده از یک دستمال نمدار جهت برطرف کردن لکه های احتمالی از روی ترمز پله کفایت می نماید و می تواند باعث زدودن گرد و غبار از روی آن شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این ترمز پله وقت و زمان زیادی را از افراد جهت نظافت نخواهد گرفت و با استفاده از یک جاروی ساده می توان آن را تمیز کرد.

 

 

شرکت تولیدی پاخور

ده برتری ترمز پله سمباده ای نسبت به استپ پله های دیگر

از میان معتبرترین شرکت های فعال در زمینه تولید ترمز پله، شرکت تولیدی پاخور حرف اول را می زند و این مجموعه با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارشناسان با تجربه توانسته است رتبه بی نظیری را در این زمینه کسب کند. دریافت تاییدیه های استاندارد از سازمان های ذیربط توسط شرکت تولیدی پاخور دلیل بر محبوبیت این برند است و محصولاتی که توسط این شرکت عرضه می گردد بالاترین سطح کیفی را به خریداران ارائه می دهند.

ترمز پله سمباده ای و ترمز پله آلومینیومی که توسط شرکت تولیدی پاخور تولید می شود به راحتی و توسط چند کلیک قابل سفارش است و افراد می توانند قبل از خرید این محصول را در داخل وب سایت به صورت کامل ملاحظه نموده و ویژگی های آن را بررسی کنند. در صورت تمایل می توانید از طریق تماس با کارشناسان با تجربه این شرکت راهنمایی های لازم را در زمینه خرید ترمز پله مطلوب و مناسب دریافت نمایید.