پله های مدارس همیشه برای کودکان و محصلان حادثه آفرین هستند و ممکن است حتئ باعث آسیب های جدی به کودکان در مدارس شود . به همین جهت همیشه باید به دنبال راهی بود تا محصلان از این خطرات مصون بمانند . استفاده از استپ پله یا ترمز پله یه راه مناسب جهت جلوگیری از این قبیل اتفاقات است و می تواند تا اندازه ی چشمگیری از این اتفاقات جلوگیری کند. استپ پله یا ترمز پله با توجه به رفت و آمد بالا در مدرسه ها و همینطور دارا بودن جنس های متنوع و با کیفیت می تواند گزینه ی بسیار با دوام و مقرون به صرفه ای باشد . جنس های متنوع استپ پله های شرکت تولیدی پاخور به شما این امکان را می دهد که با توجه به نیاز و محیط مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید و از زیبایی و دوام آنها نهایت لذت را برید .

استپ پله چیست؟

استپ پله یا ترمز پله ورق هایی از جنس های متفاوت هستند که جهت جلوگیری از لغزندگی پله ها بر روی پاخور پله ها نصب می شود تا از سر خوردن افراد هنگام عبور از آن ها  جلوگیری کنند . استپ پله ها می تواند از جنس های متفاوتی از قبیل آلومینیوم ، سمباده ، سیلیس و . . . باشد . در ادامه به معرفی انواع استپ پله یا ترمز پله خواهیم پرداخت .

اهمیت استفاده از استپ پله در مدارس

زیبایی پله ها در مدارس با استپ پله ها

به دلیل رفت و آمد بسیار بالا در مدارس پله ها ممکن است دچار سابیدگی ، شکستگی شود و همچنین ممکن است رنگ آن ها نیز دچار تغییرات شود و دیگر مثل گذشته زیبا نباشد . استپ پله یا ترمز پله های شرکت پاخور علاوه بر جنس های متنوع و دارای رنگ های متنوع نیز هست به همین جهت استفاده از استپ پله ها در مدارس باعث ایجاد زیبایی و افزودن رنگ به پله ها می شود که جلوه ی زیبایی به پله های مدارس می دهند . با توجه به جنس های با کیفیت یک گزینه ی بسیار مناسب و از لحاظ قیمتی بسیار به صرفه هستند و می توانند باعث حفظ پله ها شود . استپ پله یا ترمز پله ها دارای ماندگاری بالا و مقاوم در برابر شرایط جوی و آب و هوایی نامناسب هستند .

مزیت های استفاده از استپ پله ها در مدارس

استفاده از استپ پله ها یا ترمز پله ها در مدارس مزیت ها فراوانی دارد که در این بخش به نمونه ی کوچکی از آن ها اشاره می نمایم .

  • جلوگیری از سر خوردگی و آسیب دیدن محصلان
  • طول عمر بالای استپ پله ها به دلیل دارا بودن آلومینیوم آنادایز شده
  • مقاوم در برابر شرایط جوی نامناسب
  • مقاومت در برابر فرسایش
  • قابلیت شست و شوی آسان
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل مدارس
  • و ...

آلومینیوم آنادایز شده در استپ پله های آلومینیومی سبب افزایش مقاومت آلومینیوم به کار رفته در ترمز پله ها می شود و همچنین ماندگاری و استحکام استپ پله ها را بالا می برد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنادایزینگ آلومینیوم های به کار رفته در استپ پله  ها می توانید به مقاله آنادایز آلومینیوم مراجعه فرماید .

انواع استپ پله ها برای استفاده در مدرسه ها

استپ پله یا ترمز پله ها درای انواع و متریال ها ی متفاوتی هستند که سبب می شود بهترین انتخاب را مدارس انجام دهید . برای اطلاعات بیشتر درمورد قیمت ترمز پله ها و یا استپ پله ها می توانید به بخش خرید از فروشگاه آنلاین مراجعه نماید .

انواع استپ پله های شرکت تولیدی پاخور

هر یک از این استپ های پله یا ترمز پله ها دارای کاربردی خاص هستند که جهت استفاده در مکان های مختلف پیشنهاد می شود و می توان از آن ها در محیط های مختلف با توجه به کاربرد و کارایی استفاده نمود . با توجه به شلوغی و پر تردد بودن مدارس ترمز پله های آلومینیومی به دلیل  آنادایز شدن آلومینیوم های به کار رفته گزینه بسیار مناسبی برای مدارس خواهند بود . همین طور تنوع در رنگ های استپ پله ها به شما یک محیط زیبا ، رنگی و دلنشین ارائه می کند .

آیا نصب استپ پله ها در مدارس وقت گیر و سخت است ؟

اهمیت استفاده از استپ پله در مدارس

باید به این سوال با یک نه قاطع پاسخ داد نصب استپ پله ها یا ترمز پله ها به هیچ عنوان سخت نیست و می توانید به راحتی آن ها را با استفاده از چسب های آهن و یا چسب پلی اورتان نصب نماید . اطمینان داشته باشید که با استفاده از هرکدام از این چسب ها استپ های پله در جای خود ثابت می شوند و جا به جا نخواهند شد. برای نصب استپ های باید سطح مورد نظر خود را بااستفاده از یک دستمال نمدار آری از هر گونه آلودگی کنید و بعد به راحتی با استفاده از چسب آن ها را در جای خود ثابت کنید . برای آموزش نحوه ی نصب استپ های پله یا ترمز پله ها می توانید به بخش راهنمای نصب مراجعه فرمایید .

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه طلایی در تولید استپ پله و یا ترمز پله های نسل جدید در ایران ازجمله ترمز پله های آلومینیومی و ترمز پله ها ی سیلیسی ، توانسته مدل متنوعی از ترمز پله را دراختیار کاربران خود قرار دهد هم چنین شرکت تولیدی پاخور تولید کننده انواع پادری های آلومینیومی ، ترمز های پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های نور خطی و پروفیل های دکوراتیو می باشد . برای آگاهی یافتن از قیمت و محصولات متنوع شرکت پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه آنلاین مراجعه فرماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی عملکرد و همچنین قیمت های ترمز پله ها از جمله ترمز پله های پرطرفدار مانند ترمز پله های سمباده ای ، ترمز پله های سیلیسی و ترمز پله های آلومینیومی با مشاوران خبره ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید .